Forum > Färdiga produktioner

Per Rosqvist - The Four Chinese Seasons

<< < (3/4) > >>

Emulator:
Hösten!

Har ju hört alla fyra, och jag tycker INTE det skall vara mellanrum egentligen...menmen

Hösten representerar nåt lite nytt, korta skurar av intensiva toner som briserar och målar en liten bild för att sedan försvinna. Man vill höra mer av dessa, och eftersom de är så sparsmakat korta, lyssnar man istället en gång till.

Basuner eller inte, jag trro nog att detta är det verk du gjort som kommer att tilltalas av flest. OERHÖRT snyggt genomfört.

Framförallt hösten. De andra tre kommer npg på delad andra....möjligen  sommarn sist och vår/vinter delad tvåa.

skitsamma, vi tävlar inte hör :D

5/5

Dividend:
Hösten är lite av gamla dividend uppblandat med den nye. (För sjutton samma instrument, och "tekniker" i alla 4 delarna)

Tackar för vad du skriver om mitt "verk".... :)

Basun-låten gillar jag väldigt mycket, ja. Den är verkligen annorlunda, för folk tror jag improviserar där...... Själv vet jag bättre ;)

Vi tävlar inte här, men 5 poäng av 5 möjliga känns alltid kul att få. :)

Dividend:
Nån annan som känner för att komponera, öh kommentera dessa fyra små stycken?

equality:

--- Citat från: Dividend skrivet 25.05.2007, 13:13:26 ---Nån annan som känner för att komponera, öh kommentera dessa fyra små stycken?

--- Slut citat ---

Har gjort det på studioforum, så det så.  -_-

Light Head:
En snabb kommentar på helheten.

Jag blir glad när jag hör dessa stycken. Flera orsaker inte minst att det i dagens hip-hop och RnB influerade samhälle finns någon som skapar denna typ av musik. Det känns stort! Att någon faktiskt försöker att föra arvet från Bach, Beethoven,, Mozart, Litz mfl vidare.

Och det är ju bra kompositioner oxo! Omöjligt att hitta en favorit. För tillfället så tror jag att jag gillar Dong Tian bäst, men Chun Tian är oxo väldigt fin!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion