Sången skall upp?
Gillar det här på nåt svårdefinierbart vis, alltså svårt att säga varför med ord som dessa. Lite dovt om mixen? Grym potential i detta, ebba grön vibbar utan att bli tramsigt.Jo, lite kanske. Men det gillas. Kompgitarren sitter som en smäck, slänger du på ett bra solo på det här så är det en given nedladdning.
Samhällskritisk text eller vad sjutton?
Gött. Då kan jag nog göra dig nöjd. Solot kommmer.
Tillbaka i replokalsdimman - kul.
Inget som ger ståpäls men det funkar bra. Tycker att den har en klar retrokänsla.
Tycker att ljudet på det stora hela är lite instängt. Gitarrerna är oxå mycket längre fram i rummet än sången - fram med sången mer tycker jag.
Som du skriver - in med ett solo eller två så blir det bra.
Ha det
Gurano
Tack för tyck. Två för sången upp nu alltså. Och solo kommer.
Jösses forumet exploderar med nya alster.
Den här låter bättre än replokalsalster är grejerna separerade så tycker jag som de andra upp med rösten och på med solon vad ska man säga för genre då? Nån slags prog är det väl.
Ja, alltså det är ju inget replokalsalster utan inspelat så här 17 år senare av hemma hos mig. Upp med sången. Noterat. Det är inte progg. Jag gillar inte progg. Progg är inte bra.

Gillar gitarrsoundet och liret
... javilljuockså kunna göra sånt där 
Sången faller mig inte riktigt på läppen fast den säkert skall låta just sådär i en sånhär låt. Håller med om att det låter lite dovt.
Space
Jag sjöng den ungefär som den skrevs en gång i tiden. Hade en liten idé om att göra ny text på engelska och inte teaterapa så mycket i sången. Kanske nån dag. Kul att du diggar gitarren.
Fan, det låter som en gitarrist har mixat...

I övrigt... ja för fan. Vrålrock, javisst. Eller brölprogg. Bra!
Ja, det kan du fethaja att det är en gitarristmix.

Usch, inte progg nu igen. Får nog bli en ny engelsk text och testa vad som kommer ut då.
Jättetack allihop för glada tillrop.