Forum > Demolåtar
Bugga dugga
MaxB:
--- Citat från: Clemens skrivet 06.11.2010, 20:42:05 ---Det svåra är ju att göra en prod som du lyckas sälja, dvs rätt arr, rätt text, mm. Gör en ansats
och VERKLIGEN försök få till en fullpoängare, å presentera för några bolag, Perra kan ju förmedla. Skulle vara intressant att följa ( och det är väl det jag menar med att det inte är så lätt som man tror )
Namn? Eggertz kanske skulle passa..
--- Slut citat ---
Eggertz - vilka torrbollar gömmer sig bakom det dansbandsnamnet? ;) :lol: :D
Kom ihåg att jag skojar! Det var ett superroligt namn, verkligen torrt! :rolleyes:
mahan:
Tjou!
Nu vet jag inte hur allvarligt detta är gjort men i våran lya satt detta som förgjort!
Dynamiten den är uppfunnen likasom denna mellodi
men trots allt är låten vunnen av vårat kompani!
Kul att här på KR höra
nåt som klingar i vårt öra
Att inte behöva använda en propp
som stänger ut all dansbandspop!
ja mannen.... bara att knega vidare, bugga på och dugga på.
Kul att höra att dansebansebandemusik går att lyssna på! :D
h. johan
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.11.2010, 20:48:40 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 06.11.2010, 20:42:05 ---Det svåra är ju att göra en prod som du lyckas sälja, dvs rätt arr, rätt text, mm. Gör en ansats
och VERKLIGEN försök få till en fullpoängare, å presentera för några bolag, Perra kan ju förmedla. Skulle vara intressant att följa ( och det är väl det jag menar med att det inte är så lätt som man tror )
--- Slut citat ---
Eggertz - vilka torrbollar gömmer sig bakom det dansbandsnamnet? ;) :lol: :D
Kom ihåg att jag skojar! Det var ett superroligt namn, verkligen torrt! :rolleyes:
--- Slut citat ---
He..he.. :D
egghuvud:
--- Citat från: Clemens skrivet 06.11.2010, 20:42:05 ---
--- Citat från: egghuvud skrivet 06.11.2010, 20:11:26 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 06.11.2010, 19:52:23 ---Nja...tre timmar var nog för lite.. låter som en 70-tals produktion..men om du lägger mer tid å byter ut div ljud och hittar en dansbands-sångare, funkar den säkert...inte så lätt som man tror :rolleyes:
--- Slut citat ---
Okej min referensram kanske är lite utdaterad. Men svårt? Njaeee.... :)
--- Slut citat ---
Det svåra är ju att göra en prod som du lyckas sälja, dvs rätt arr, rätt text, mm. Gör en ansats
--- Slut citat ---
Njaee alltså det är ju inte min slags musik alls, och sådana snygga produktioner som perra gör tar nog lite mer tid i anspråk. Detta var ju mest för att visa att själva låtarna är hyfsat enkal att få till. sedan skojade jag lite med nödrimmen men jag tror det får räcka så här. :)
MaxB:
--- Citat från: egghuvud skrivet 06.11.2010, 22:16:23 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 06.11.2010, 20:42:05 ---
--- Citat från: egghuvud skrivet 06.11.2010, 20:11:26 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 06.11.2010, 19:52:23 ---Nja...tre timmar var nog för lite.. låter som en 70-tals produktion..men om du lägger mer tid å byter ut div ljud och hittar en dansbands-sångare, funkar den säkert...inte så lätt som man tror :rolleyes:
--- Slut citat ---
Okej min referensram kanske är lite utdaterad. Men svårt? Njaeee.... :)
--- Slut citat ---
Det svåra är ju att göra en prod som du lyckas sälja, dvs rätt arr, rätt text, mm. Gör en ansats
--- Slut citat ---
Njaee alltså det är ju inte min slags musik alls, och sådana snygga produktioner som perra gör tar nog lite mer tid i anspråk. Detta var ju mest för att visa att själva låtarna är hyfsat enkal att få till. sedan skojade jag lite med nödrimmen men jag tror det får räcka så här. :)
--- Slut citat ---
Du kom i mål och vi märker att det behövs mer för att dessutom sälja produkten.
Shanti!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida