Forum > Demolåtar
Bugga dugga
MacTS:
Kan nog bli helt ok om du lägger ner lite mer jobb på den....synthljudet skulle du nog börja med att byta ut.
Clemens:
Nja...tre timmar var nog för lite.. låter som en 70-tals produktion..men om du lägger mer tid å byter ut div ljud och hittar en dansbands-sångare, funkar den säkert...inte så lätt som man tror :rolleyes:
egghuvud:
--- Citat från: Clemens skrivet 06.11.2010, 19:52:23 ---Nja...tre timmar var nog för lite.. låter som en 70-tals produktion..men om du lägger mer tid å byter ut div ljud och hittar en dansbands-sångare, funkar den säkert...inte så lätt som man tror :rolleyes:
--- Slut citat ---
Okej min referensram kanske är lite utdaterad. Men svårt? Njaeee.... :)
Marruschkka:
Hi hi..."du är min lycko-kaka" :wub:
Jag tycker det låter som det ska i denna genre :D
Eller?
Clemens:
--- Citat från: egghuvud skrivet 06.11.2010, 20:11:26 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 06.11.2010, 19:52:23 ---Nja...tre timmar var nog för lite.. låter som en 70-tals produktion..men om du lägger mer tid å byter ut div ljud och hittar en dansbands-sångare, funkar den säkert...inte så lätt som man tror :rolleyes:
--- Slut citat ---
Okej min referensram kanske är lite utdaterad. Men svårt? Njaeee.... :)
--- Slut citat ---
Det svåra är ju att göra en prod som du lyckas sälja, dvs rätt arr, rätt text, mm. Gör en ansats
och VERKLIGEN försök få till en fullpoängare, å presentera för några bolag, Perra kan ju förmedla. Skulle vara intressant att följa ( och det är väl det jag menar med att det inte är så lätt som man tror )
Namn? Eggertz kanske skulle passa..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida