Kontrollrummet

Astis Orkester med Emlan - Du är allt som jag har (ny version)

gäst · 58 · 5576

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

asti

  • Gäst
Har fått en ny sångfil av Emlan (utan distortion). Har också ändrat en del på stråkarna,
samt minskat på reverbet på Emlans sång. Hoppas det låter bättre nu!  :)

Titel: Du är allt som jag har
Musik & text: Asti
Sång: Emlan
År: 2010
Längd: 3:30
Text & Musik: Asti

« Senast ändrad: 21.11.2010, 16:43:33 by asti »


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou Asti!
Inga dansbandssvängar här inte. Detta är en låt alá Asti, din sång har alltid uppskattats. Kompet låter dock stundom lite grötigt, för mycket händer på en gång, stämmorna kämpar med stråkarna osv.

Som jag ser detta kunde jag (JAG) tänka mig att arra denna låt mycket långsammare och med mycket enklare arr, kanske rentutav bara acke och dina snygga stämmor... som en tanke....
Nu e denna låt en sån som man lyssnar på och efter lyssningen kommer man inte ihåg hur den gick...
Men detta är bara en enkel Obbnäsartanke, bra jobbat iu varje fall!

h.   johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Nej det här är lite för avancerat för att vara dansband - växlingarna mellan moll och dur
Vacker och lite sorgsen melodi som stämmer väl med texten. Fint stick!
Bra sång och spel - ljumässigt bra
Stråkarna skulle kunna bytas mot en flöjt, du skulle kunna ta den mot en mer renodlad folkvisa - typ "Maria står vid vägen ..." Vad heter den - En kungens man?
men du skulle också kunna låta den vara som den är
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


asti

  • Gäst
Tjou Asti!
Inga dansbandssvängar här inte. Detta är en låt alá Asti, din sång har alltid uppskattats. Kompet låter dock stundom lite grötigt, för mycket händer på en gång, stämmorna kämpar med stråkarna osv.
Som jag ser detta kunde jag (JAG) tänka mig att arra denna låt mycket långsammare och med mycket enklare arr, kanske rentutav bara acke och dina snygga stämmor... som en tanke....
Nu e denna låt en sån som man lyssnar på och efter lyssningen kommer man inte ihåg hur den gick...
Men detta är bara en enkel Obbnäsartanke, bra jobbat iu varje fall!
h.   johan
OK, det kanske är för många instrument som konkurrerar samtidigt....
Kanske räcker det med att plocka bort stråkarna eller kanske även bas och trummor.
Får ta och testa lite olika arr! Värre är väl att det inte är något i melodin som fastnar.
Men det var det jag befarade - låten är nog för slätstruken.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

PS! Hoppas du är bättre i armarna!


asti

  • Gäst
Nej det här är lite för avancerat för att vara dansband - växlingarna mellan moll och dur
Vacker och lite sorgsen melodi som stämmer väl med texten. Fint stick!
Bra sång och spel - ljumässigt bra
Stråkarna skulle kunna bytas mot en flöjt, du skulle kunna ta den mot en mer renodlad folkvisa - typ "Maria står vid vägen ..." Vad heter den - En kungens man?
men du skulle också kunna låta den vara som den är
Tyckte bara att det kändes lite som en "gammaldags" dansbandslåt när jag var klar, typ Lasse Stefanz eller Wizex.
Menar inget nedsättande med detta, utan bara att jag fick ett annat stuk på låten är vad som var avsikten.
Gitarrkompet tycker jag själv blev bra ljudmässigt, men sången innehåller något som inte stämmer. Sångstilen, texten....?
Jag funderade faktiskt lite på flöjt, men bestämde mig till slut för stråkar. Flöjt kanske hade varit bättre....
"En kungens man" är en av Afzelius'(?) låtar som jag gillar minst, vet inte riktigt varför, möjligen takten. Så åt det hållet vill jag inte!  :)
Kanske ska det vara ett mindre arr, som Mahan är inne på eller kanske är låten helt enkelt tråkig....
Sticket är jag rätt nöjd med, men verserna håller inte, känns det som.
Men tack för lyssning och kommentar!
/Asti


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Som vanligt en bra låt tycker jag, bra spelat och bra sjunget. Jag tycker dock att stråkarna inte har det bästa ljudet. Vid 65 så slutar stråken tex för snabbt för att låta bra i mina öron. Kanske om man la på pyttelite mera rum på stråkarna. Hm.........det är ju bara min smak som jag skriver om.

Ha det
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


asti

  • Gäst
Som vanligt en bra låt tycker jag, bra spelat och bra sjunget. Jag tycker dock att stråkarna inte har det bästa ljudet. Vid 65 så slutar stråken tex för snabbt för att låta bra i mina öron. Kanske om man la på pyttelite mera rum på stråkarna. Hm.........det är ju bara min smak som jag skriver om.

Ha det
Gurano

Roligt att du tycker låten är bra!
Ska kolla över stråkarna! Antar att du menar violinerna och inte cellon.....?
Tack för lyssning och kontroll!
/Asti


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Det är en Astilåt, inte en dansbandslåt. Ljusa stråken är jag tveksam till efter en lyssning (fräscha öron). Hur låter låten om du tystar stråken helt (den ljusare som letar stämmor)? Jag tycker inte den tillför något. Om du tystar den och glömmer bort den, saknas den då?
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


asti

  • Gäst
Det är en Astilåt, inte en dansbandslåt. Ljusa stråken är jag tveksam till efter en lyssning (fräscha öron). Hur låter låten om du tystar stråken helt (den ljusare som letar stämmor)? Jag tycker inte den tillför något. Om du tystar den och glömmer bort den, saknas den då?
Man kanske kan se den som en astigmatisk låt?  :)
Den "ljusa" stråken förekommer i introt till varje vers och i sticket, men inte i verserna.
Jag ville ha något i introt som förstärkte och något som fyllde ut i sticket, men jag ska testa
att tysta den, framför allt i sticket. Där konkurrerar den nog en del med kören!
Tack för lyssning och tips!
/Asti


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
nä dansband är det väl inte
Tycker det låter rätt så mesigt. Framför allt trummorna
Sången är bra som vanligt
Också gitarrkompet
Lite konfunderad över partiet där "som jag  har" osv  från dur till moll - tanken är bra men känns lite odistinkt. Blir förvirrad av när moll blir dur. Är det dur, sen moll, sen dur och sen moll igen?


asti

  • Gäst
nä dansband är det väl inte
Tycker det låter rätt så mesigt. Framför allt trummorna
Sången är bra som vanligt
Också gitarrkompet
Lite konfunderad över partiet där "som jag  har" osv  från dur till moll - tanken är bra men känns lite odistinkt. Blir förvirrad av när moll blir dur. Är det dur, sen moll, sen dur och sen moll igen?
Ja, det kanske blev lite mesigt. Tycker själv att det är något som fattas.
Nja, jag ser det inte som en växling mellan dur och moll utan en vanlig "nergång"
från t.ex ett D-ackord där basen går D-C-H-Bb. Ungefär som i Beatles' "Dear Prudence".
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Och själv kan jag (som vanligt) inte ge några tekniska tips.. Dock tycker jag att det är väldans finstämd visa Du fått till här.. Enligt mig så funkar detta med råge. Hogge gillar!!
Men Du - Astis Orkester!! Va 17 är det?? Astis måste sluta med Z fattaru la? Annars är det ju ingen riktig orkester..  :P
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


asti

  • Gäst
Och själv kan jag (som vanligt) inte ge några tekniska tips.. Dock tycker jag att det är väldans finstämd visa Du fått till här.. Enligt mig så funkar detta med råge. Hogge gillar!!
Men Du - Astis Orkester!! Va 17 är det?? Astis måste sluta med Z fattaru la? Annars är det ju ingen riktig orkester..  :P
Kul att du tycker det funkar!  :)
Jag fick veta av Eq att Astiz var en otäck typ som man inte gärna vill associeras med,
när jag en gång tidigare kallade mig för just Astiz, så det undviker jag numera!  :)
Skulle kanske kunnat kalla mig för CPGz Orkester i stället?  ;)
Tack för lyssning och uppmuntran!
/Asti


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
John Eglish och Six Ribbons på skånska :lol:
Stämningsfull och vacker. Håller på att försöka komma över gamla fördomar om låtar och visor på svenska... det är nog lite visa över denna.
Jag overraskar mig själv och lyssnar en gång till ^_^

Space
Life is too short to remove USB safely


asti

  • Gäst
John Eglish och Six Ribbons på skånska :lol:
Stämningsfull och vacker. Håller på att försöka komma över gamla fördomar om låtar och visor på svenska... det är nog lite visa över denna.
Jag overraskar mig själv och lyssnar en gång till ^_^
Space
John English och Six Ribbons har jag dålig koll på, så det vet jag inte hur jag ska tolka... :)
....men blir glad för stämningsfull och vacker!  :D
Vet inte vilket fack den här hamnar i om man nu måste bestämma det. Kanske ändå mest visa ja...
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Stråken i inledningen spelar nåt enkelt okomplicerat men väldigt bra, borde dock sänkas en oktav eller två! Ensam cello?
Hade låtit den utveckla det där lite, innan sången kommer in.

Låter irländskt, säkert liknande harmonier som mången existerande låt! Men det gör ju inget.

Körerna funkar inte (för mig) i denna! Tyckte det funkade bättre med den ensamma rösten till kompet i början, behövs inte fläska på i "onödan", därmed inte sagt att det är dåligt körat, inte alls. Menar att som låt betraktad funkar det bättre med en ensam "nära" röst? Kanske...



https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
John Eglish och Six Ribbons på skånska :lol:
Stämningsfull och vacker. Håller på att försöka komma över gamla fördomar om låtar och visor på svenska... det är nog lite visa över denna.
Jag overraskar mig själv och lyssnar en gång till ^_^
Space
John English och Six Ribbons har jag dålig koll på, så det vet jag inte hur jag ska tolka... :)
....men blir glad för stämningsfull och vacker!  :D
Vet inte vilket fack den här hamnar i om man nu måste bestämma det. Kanske ändå mest visa ja...
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Kolla Joe English på Youtube  :D

Space
Life is too short to remove USB safely


asti

  • Gäst
Stråken i inledningen spelar nåt enkelt okomplicerat men väldigt bra, borde dock sänkas en oktav eller två! Ensam cello?
Hade låtit den utveckla det där lite, innan sången kommer in.
Låter irländskt, säkert liknande harmonier som mången existerande låt! Men det gör ju inget.
Körerna funkar inte (för mig) i denna! Tyckte det funkade bättre med den ensamma rösten till kompet i början, behövs inte fläska på i "onödan", därmed inte sagt att det är dåligt körat, inte alls. Menar att som låt betraktad funkar det bättre med en ensam "nära" röst? Kanske...
Jag har funderingar på att plocka bort trummor, bas och violiner och bara behålla akustiska gitarrer och cello
i kompet för att få mer närhet, men tror nog ändå att jag behåller kören, men mer nedtonad i så fall.
Irländskt? Kanske det, har jag faktiskt inte alls reflekterat över.
Tack för lyssning och tips!
/Asti


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Tjena ASTi ( VSTi ? )

Ja..skön låt å sköna harmisar, kanske lite tillbakahållen? såg att du funderar på att plocka bort trummorna..
Alternativt kan man ju flytta fram trummorna å få det lite mer distinkt..å kanske skära en del i stråkarna så dem tar lite mindre plats..vad vet jag...men helt klart en värdig ASTI låt! :) ( tyckte inte alls att det påminde om dansband  ) /C 


asti

  • Gäst
Tjena ASTi ( VSTi ? )

Ja..skön låt å sköna harmisar, kanske lite tillbakahållen? såg att du funderar på att plocka bort trummorna..
Alternativt kan man ju flytta fram trummorna å få det lite mer distinkt..å kanske skära en del i stråkarna så dem tar lite mindre plats..vad vet jag...men helt klart en värdig ASTI låt! :) ( tyckte inte alls att det påminde om dansband  ) /C 
"Tillbakahållen" är kanske en snäll omskrivning för tråkig?  :D
Ja, det finns ju flera vägar att gå - accentuera kompet/trummorna eller skära ner arret
så att sången får mer utrymme....
Ska jag lyfta fram trummorna kräver det nog en bättre "trummis" än jag är jag rädd.
Få se vad man kan hitta på. Roligt att det trots allt är en Asti-låt!  :)
Tack för lyssning och tips!


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Tjena ASTi ( VSTi ? )

Ja..skön låt å sköna harmisar, kanske lite tillbakahållen? såg att du funderar på att plocka bort trummorna..
Alternativt kan man ju flytta fram trummorna å få det lite mer distinkt..å kanske skära en del i stråkarna så dem tar lite mindre plats..vad vet jag...men helt klart en värdig ASTI låt! :) ( tyckte inte alls att det påminde om dansband  ) /C 
"Tillbakahållen" är kanske en snäll omskrivning för tråkig?  :D
Ja, det finns ju flera vägar att gå - accentuera kompet/trummorna eller skära ner arret
så att sången får mer utrymme....
Ska jag lyfta fram trummorna kräver det nog en bättre "trummis" än jag är jag rädd.
Få se vad man kan hitta på. Roligt att det trots allt är en Asti-låt!  :)
Tack för lyssning och tips!
Absolut inte tråkig! finns ju en superbra trummis här.."Hagis"...vet ju inte om han har tid, men skulle kunna vara nåt! /C


asti

  • Gäst
Tjena ASTi ( VSTi ? )

Ja..skön låt å sköna harmisar, kanske lite tillbakahållen? såg att du funderar på att plocka bort trummorna..
Alternativt kan man ju flytta fram trummorna å få det lite mer distinkt..å kanske skära en del i stråkarna så dem tar lite mindre plats..vad vet jag...men helt klart en värdig ASTI låt! :) ( tyckte inte alls att det påminde om dansband  ) /C 
"Tillbakahållen" är kanske en snäll omskrivning för tråkig?  :D
Ja, det finns ju flera vägar att gå - accentuera kompet/trummorna eller skära ner arret
så att sången får mer utrymme....
Ska jag lyfta fram trummorna kräver det nog en bättre "trummis" än jag är jag rädd.
Få se vad man kan hitta på. Roligt att det trots allt är en Asti-låt!  :)
Tack för lyssning och tips!
Absolut inte tråkig! finns ju en superbra trummis här.."Hagis"...vet ju inte om han har tid, men skulle kunna vara nåt! /C

OK! Tack för tipset!
Ska jag tilltala honom/henne med "kokt fårmage"....?  :unsure:


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Tjena ASTi ( VSTi ? )

Ja..skön låt å sköna harmisar, kanske lite tillbakahållen? såg att du funderar på att plocka bort trummorna..
Alternativt kan man ju flytta fram trummorna å få det lite mer distinkt..å kanske skära en del i stråkarna så dem tar lite mindre plats..vad vet jag...men helt klart en värdig ASTI låt! :) ( tyckte inte alls att det påminde om dansband  ) /C 
"Tillbakahållen" är kanske en snäll omskrivning för tråkig?  :D
Ja, det finns ju flera vägar att gå - accentuera kompet/trummorna eller skära ner arret
så att sången får mer utrymme....
Ska jag lyfta fram trummorna kräver det nog en bättre "trummis" än jag är jag rädd.
Få se vad man kan hitta på. Roligt att det trots allt är en Asti-låt!  :)
Tack för lyssning och tips!
Absolut inte tråkig! finns ju en superbra trummis här.."Hagis"...vet ju inte om han har tid, men skulle kunna vara nåt! /C

OK! Tack för tipset!
Ska jag tilltala honom/henne med "kokt fårmage"....?  :unsure:

Menar du tillagar?  :unsure:.. 


asti

  • Gäst
Tjena ASTi ( VSTi ? )

Ja..skön låt å sköna harmisar, kanske lite tillbakahållen? såg att du funderar på att plocka bort trummorna..
Alternativt kan man ju flytta fram trummorna å få det lite mer distinkt..å kanske skära en del i stråkarna så dem tar lite mindre plats..vad vet jag...men helt klart en värdig ASTI låt! :) ( tyckte inte alls att det påminde om dansband  ) /C 
"Tillbakahållen" är kanske en snäll omskrivning för tråkig?  :D
Ja, det finns ju flera vägar att gå - accentuera kompet/trummorna eller skära ner arret
så att sången får mer utrymme....
Ska jag lyfta fram trummorna kräver det nog en bättre "trummis" än jag är jag rädd.
Få se vad man kan hitta på. Roligt att det trots allt är en Asti-låt!  :)
Tack för lyssning och tips!
Absolut inte tråkig! finns ju en superbra trummis här.."Hagis"...vet ju inte om han har tid, men skulle kunna vara nåt! /C

OK! Tack för tipset!
Ska jag tilltala honom/henne med "kokt fårmage"....?  :unsure:

Menar du tillagar?  :unsure:.. 
:P


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 392
    • Visa profil
    • SoundClick
Fin låt av känt asti-märke. Skulle nog vilja ha den mer avskalad med lite annan, lugnare basgång, den följer akeguran för mycket, kanske längre toner, fjärdedelar? Får lite Harrisonvibbar av sticket, snyggt och kul för en gammal beatlemaniac.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


asti

  • Gäst
Fin låt av känt asti-märke. Skulle nog vilja ha den mer avskalad med lite annan, lugnare basgång, den följer akeguran för mycket, kanske längre toner, fjärdedelar? Får lite Harrisonvibbar av sticket, snyggt och kul för en gammal beatlemaniac.
Det blir nog ett lite mindre arr, men jag är osäker på vad som ska bort! Troligen trummor och bas
och endast behålla cellon av stråket......Får testa lite olika varianter.
Kul att du hittar något Beatlesinfluerat i detta, det har jag inte alls tänkt på själv!
Tack för lyssning och tips!
/Asti


Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
Problemet med denna är att de olika delarna saknar klister mellan sig. Verserna bygger inte upp till refrängen skiftningen mellan dur och moll känns också lite omotiverad på något sätt. Låten ger ett lite rörigt intryck så jag tycker inte detta är en av dina bättre låtar. Sedan finns det delar som är värda att jobba vidare med men jag skulle nog fundera kring melodin och kring harmonierna. Arrangemanget har jag inget att klaga på. Jag hörde eventuellt lite möjligt bossakomp.
 :)


asti

  • Gäst
Problemet med denna är att de olika delarna saknar klister mellan sig. Verserna bygger inte upp till refrängen skiftningen mellan dur och moll känns också lite omotiverad på något sätt. Låten ger ett lite rörigt intryck så jag tycker inte detta är en av dina bättre låtar. Sedan finns det delar som är värda att jobba vidare med men jag skulle nog fundera kring melodin och kring harmonierna. Arrangemanget har jag inget att klaga på. Jag hörde eventuellt lite möjligt bossakomp.
 :)
OK, jag tar till mig dina synpunkter. Ska i alla fall pröva ett mindre arrangemang och se hur det funkar.
Jag hade en annan melodi i första skedet, men upptäckte att den blev lite för svår att sjunga,
så jag fick "anpassa" den och det kanske inte blev så bra.....
Tack för lyssning och synpunkter!
/Asti


freddy

  • Gäst
Hade varit nice med lite elektroniska inslag, avgrundsvrål och distade syntmattor. ;)

Nej, men det låter asti helt klart. Jag väljer att kommentera mixen, som jag upplever som basig, i lågt mellanregister och bas känns det som instrumenten bråkar lite om platsen, kanske skära av gitarrerna lite eller så?

Sen har jag en allmän fråga, finns det någon astilåt där du sjunger oktaven högre? Alltså inte den bekväma talsången som det är i vanliga fall? Tror jag frågade dig förr, jag tycker det skulle vara intressant om du vågade utveckla rösten lite mer, falsetten annars, om du inte vill ta i. :)


asti

  • Gäst
Hade varit nice med lite elektroniska inslag, avgrundsvrål och distade syntmattor. ;)
Nej, men det låter asti helt klart. Jag väljer att kommentera mixen, som jag upplever som basig, i lågt mellanregister och bas känns det som instrumenten bråkar lite om platsen, kanske skära av gitarrerna lite eller så?
Sen har jag en allmän fråga, finns det någon astilåt där du sjunger oktaven högre? Alltså inte den bekväma talsången som det är i vanliga fall? Tror jag frågade dig förr, jag tycker det skulle vara intressant om du vågade utveckla rösten lite mer, falsetten annars, om du inte vill ta i. :)
Elektroniska inslag vore spännande - avgrundsvrål och distade syntmattor tror jag inte passar mina låtar riktigt.  :)
Jag skär några db på gitarrerna nu runt 125 Hz, men det kanske behövs mer......
Bland mina låtar med engelsk text finns en del där jag sjunger högre upp i frekvensområdet,
t.ex Fantasy, Under your spell. Tyvärr är jag rätt begränsad i mitt röstomfång och har ingen
stark röst, så jag känner mig mer bekväm med den här sångstilen.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti


asti

  • Gäst
Jag bad Emlan hjälpa mig med sången, eftersom jag inte var så nöjd med min egen insats.
Tycker hennes sång höjer låten avsevärt och tillför en helt annan känsla än jag lyckades förmedla!
Tack Emlan!


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Hoppsan - blev nästan som en ny låt.
Finns inget neg att säga! Kanon helt enkelt!  :D

hmmmm - ett neg är väl dock att jag tycker att utfejdningen/avslutet blir för abrupt - låt det klinga ut vet ja!

Ha de
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


clavinova

  • Gäst
Senaste version är ju alldeles kalas i sin genre! :) (vilken den nu är)

Bra röst på en bra låt, snyggt arrad dessutom tycker jag!  :)


Utloggad Emlan

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 260
    • Visa profil
Asti!
Du har pusslat ihop mina sångbitar till något jämnt och fint! :) Där har du lite att lära mig!
Jag är så glad att jag fick chansen att sjunga på en av dina låtar - känns som en stor ära efter allt tjusigt jag hört att du skrivit!
Svensk text är ju min favorit - och den här texten är riktigt vacker.
OCH förresten, jag ska berätta också att jag spelar in i Cubase och har Studio Project B1 och sjunger i, glömde skriva i mejlet:)

Tack för alla fina ord också:)


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Ojoj - vad en röst kan göra! -inget illa ment om Astis -
men här får låten en ny dimension
Emlan, du har verkligen en otroligt fin röst som berör!
Spröd, känslig och nyanserad - inte barar fångar låten - utan lyfter den!

Bugar för detta colabb!
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten