Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Crazy talking hearts of man
Yllet:
Gurano: Det är ingen tjej som lägger stämmorna, det är jag som sjunger i falsett. Men tack antar jag?! :blink: Vidare har jag dragit upp kören ett litet snäpp nu. Knastret stays!
MaxB: Har dragit ner hihaten lite, tror problemet var att den låg någon db för starkt. Förutom att det såklart borde vara en riktig trummis som spelar ;)
Tog bort det nya slutet och lät det vara som från början, håller med rattle om att det inte behövs ett klimax där.
/Jon
kpinnen:
Snyggt och färdigt tycker jag B)
MaxB:
Vem är hon i dubben till vänster? Är det du eller en tjej?
Blir hihaten lägre i volymen vid 111? Jag upplevde det så och hihaten innan (på det tystare partiet) borde inte vara högre. Från 90 till 111 sek skulle hihaten kunna sänkas ett snäpp. Men det är nog bara jag som reagerar på dess dominans där så varför bry sig om det, så länge ingen annan reagerar på det.
Jag gillar inte det avklippta slutet men minns inte alterantivet.
Yllet:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.10.2010, 10:32:21 ---Vem är hon i dubben till vänster? Är det du eller en tjej?
Blir hihaten lägre i volymen vid 111? Jag upplevde det så och hihaten innan (på det tystare partiet) borde inte vara högre. Från 90 till 111 sek skulle hihaten kunna sänkas ett snäpp. Men det är nog bara jag som reagerar på dess dominans där så varför bry sig om det, så länge ingen annan reagerar på det.
--- Slut citat ---
Det är jag som sjunger i falsett. Slutet är inte avklippt, den är som det var från början... Får se i repan sen om det kommer något naturligt. Låten ska förmodligen spelas om ändå med riktiga trummor.
/Jon
Eddi:
--- Citat från: Yllet skrivet 28.10.2010, 13:20:37 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 28.10.2010, 10:32:21 ---Vem är hon i dubben till vänster? Är det du eller en tjej?
--- Slut citat ---
Det är jag som sjunger i falsett. Slutet är inte avklippt, den är som det var från början... Får se i repan sen om det kommer något naturligt. Låten ska förmodligen spelas om ändå med riktiga trummor.
/Jon
--- Slut citat ---
Alternativet var bättre :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida