Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Crazy talking hearts of man
Yllet:
LÅTNAMN: Crazy talking hearts of man
ARTIST/GRUPP: Yllet/Turn off your television
GENRE: Pop
LÅTLÄNGD: 4 min
KOMPOSITÖR: Yllet
PRODUCENT: Yllet
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3
En stillsam låt som jag skrev under sensommaren efter att ha varit på landet en tid. Låten är egentligen helt akustisk, men man får ju krydda lite när det är inspelningsdags. Tyck som vanligt till om allt eller inget :)
Crazy talking hearts of man
[mp3=200,20,0,left]http://jon.rinneby.se/musik/crazy_version_4.mp3[/mp3]
Eddi:
En väldigt lugn och stilfull låt. Bra text som jag såsmåningom gav upp att försöka tolka - men det gör inget - många bottnar är kul. Mitt i allt hörde jag knaster och mot slutet förstod jag att det var din vinylplugg. Kanske skulle det vara kul om andra refrängen dundrade igång så att säga men det funkar så här också. Snyggt.
Yllet:
--- Citat från: Eddi skrivet 25.10.2010, 03:09:26 ---En väldigt lugn och stilfull låt. Bra text som jag såsmåningom gav upp att försöka tolka - men det gör inget - många bottnar är kul. Mitt i allt hörde jag knaster och mot slutet förstod jag att det var din vinylplugg. Kanske skulle det vara kul om andra refrängen dundrade igång så att säga men det funkar så här också. Snyggt.
--- Slut citat ---
Bra tips där om slutet. Ska göra en liten förändring, tror jag bjöd lite för mycket redan vid första ref faktiskt. Ska ta och fixa till det nu i eftermiddag.
Tack för lyssningen.
/Jon
Gurano:
Finner ingen låtlänk som funkar?
Är den borttagen för att fixar?
Gurano
Yllet:
Så nu ligger låten uppe igen. Mycket nöje :)
/Jon
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida