Julianna: Many thanks!! Nice to hear that you like it. I hope that you also will enjoy the new piano part before the last chorus that I have added.
Emu: En femveckors liten tjej, fan vad mäktigt! Grattis!!

Stämmer som du skrev att sången är svajig. Det är förkylningen som gör att det är skitsvårt att hålla tonerna, men så fort den släppt blir det till att sjunga in ordentligt. Skulle gärna lägga till någon typ av kör bitvis för att höja ytterligare, fast jag vet inte någon bra plugg för detta...
Jay: Man bugar och tackar för de fina ordern.

Hoppas dock att slutet kan bli ännu snyggare så småningom när jag fått med det sista också.
MaxB: Uppmärksam lyssning där!

Jo jag kände att jag var tvungen att göra något för att få det liite mer levande och intressant. Pianot kändes väldigt statiskt första spelningen jag gjorde.
Eddi: Tack för flera bra kommentarer. En extra sångrunda i slutet fick du och jag hoppas på att kunna fixa till lite mer halleluja i slutrefrängen, vilken även skall vara dubbel till slutversionen.
Hogge: Tack Hogge, kul att du gillar!
Kpinnen: Basen ja... Jo jag har funderat på att lägga mer av denna också, men är lite rädd att den goa effekten som den har nu försvinner då. Nu blir det liksom det där lilla sköna partiet som man väntar på och som tar slut alldeles för fort...
Robc: Det är Sapphire som jag kör och jag drog upp standardvärdet i själva pluggen bara med 15% på reverbet.
Space: Thanx man! Jag skall lägga om sången och även försöka få till ett rum som passar övriga mixen bättre, samt höja den en aning i volym, så då hoppas jag att det blir bättre.
Tokai: Musik är viktigast tycker jag...men inte övriga familjen tyvärr.

Menar du den korta lilla stämman som kommer in, eller i refrängen? Skall tänka på det du skriver om slutet även på en halvfärdig låt. Känns ju såklart roligare om den klingar ut lite snyggt istället för att bara klippas sådär. Tack för ett bra påpekande.
Marruschkka: Tack så mycket. Flera har påpekat just det med sångvolymen. Lade den lite lågt för att jag inte är riktigt nöjd med den just nu då jag svajar på toner och så, men snart så... Då skall vi höja.
Uriah: Ojoj, tack! Jo den är riktigt bra faktiskt. Har bara tagit ljudet som det är utan att skära frekvenser eller liknande. Det är precis såhär pluggen låter när du installerat den.
Freddy: Hallå där! Jopp det är ju det där som jag saknar just nu, men inte riktigt vet hur jag skall få till, men skam den som ger sig. Testar för livet med olika ljud så det bör väl falla på plats inom kort.

Svengelska?? Det vill jag inte ha. Vilka partier tänker du på?