Forum > Demolåtar
Gurano - FAN...måndag!
spacetrucker:
Jag är fortfarande på semester men denna måndag låter bättre och bättre för var gång jag lyssnar på den. En tydlig melodislonga saknar jag dock :unsure:
Space
Harmonica mike:
Hmmm...ska jag våga mig på en kommentar...?
Jorå,skämta ba :)
Det rockar friskt detta.Lite mixeri jobb kvar om du vill vara petig,but who cares - det svänger!
Mike
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.10.2010, 21:12:35 ---Jag är fortfarande på semester men denna måndag låter bättre och bättre för var gång jag lyssnar på den. En tydlig melodislonga saknar jag dock :unsure:
Space
--- Slut citat ---
Kul att du tycker att den blir bättre å bättre :)
Den melodislinga du saknar kan ju förhoppningsvis komma till av någon med bra rockröst? Who knows? I don´t!
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.10.2010, 00:06:13 ---Hmmm...ska jag våga mig på en kommentar...?
Jorå,skämta ba :)
Det rockar friskt detta.Lite mixeri jobb kvar om du vill vara petig,but who cares - det svänger!
Mike
--- Slut citat ---
Tjenis HM - länge sedan nu!
Visst finns det lite att mixa å trixa med, men som de sa i Aristocats - Det svänger katten :)
Tack båda för lyss å tyck
Gurano
Kornstad:
Skönt drag här helt klart. Önskar jag hade sån energi inför veckan! Upplevde det själv mer som min freeedag!! ;)
Tänkte först också att det var alldeles för mycket reverb på gurorna, men efter lite mera lyssning så är ju det en stor del av soundet i denna låten. Kanske minska en aning för att få det tydligare, men inte mycket.
Basen tycker jag hörs bra nu. Kommer lite skrålande till oxå kanske..?
Gurano:
--- Citat från: Kornstad skrivet 21.10.2010, 11:07:37 ---Skönt drag här helt klart. Önskar jag hade sån energi inför veckan! Upplevde det själv mer som min freeedag!! ;)
Tänkte först också att det var alldeles för mycket reverb på gurorna, men efter lite mera lyssning så är ju det en stor del av soundet i denna låten. Kanske minska en aning för att få det tydligare, men inte mycket.
Basen tycker jag hörs bra nu. Kommer lite skrålande till oxå kanske..?
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar. Ska fundera på reverbet...men om den ska sänkas innebär det att jag måste lägga om gurorna då de är inspelade med det reverbet. Hmm kanske att jag kan lägga till en svag gitarr ovanpå befintlig, då utan reverb för att förstärka istället??
Skrålande skulle vara kul - du är välkommen att försöka ;)
Tack för tyck
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida