Forum > Demolåtar

Gurano - FAN...måndag!

<< < (3/4) > >>

Gurano:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 19.10.2010, 11:25:17 ---Jag tycker att det är skönt att få höra lite ROCK här på forumet för en gångs skull så jag är bara positiv!   =P
-och nej, metal kategoriserar jag inte som rock!   ;)   /JEH

--- Slut citat ---
Så e de

--- Citat från: asti skrivet 19.10.2010, 13:40:13 ---Fullt ös (som vanligt)!  :)
För mycket reverb kanske.....det är svårt att höra detaljerna.
Lite vrål på det här och en förlängning av låten, inkl något break....?

--- Slut citat ---
Ska absolut dra ner på verbet om jag jobbar vidare med denna. Det skick den är i nu - är bara ett utslag av måndagsångest ;)

Tack för lyss å komment

bjurte:
Det Rockar,fullt ös medvetslös... ;)
Att du har så mycket energi kvar en måndag.. :blink:

Rattlesnake:
Jovars, det rockar. B)

Det är lite skumt att lyssna på rock utan bas. Kommer osökt att tänka på en baslös grupp som var bra att medelst bergsprängare förpesta badstränder med -The Cramps! Fast du spelar bättre.

Gurano:

--- Citat från: uriah skrivet 19.10.2010, 23:54:14 ---Det Rockar,fullt ös medvetslös... ;)
Att du har så mycket energi kvar en måndag.. :blink:

--- Slut citat ---
hehe
jag har ju haft hela helgen på mig att vila upp ;)

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 20.10.2010, 00:21:07 ---Jovars, det rockar. B)
Det är lite skumt att lyssna på rock utan bas. Kommer osökt att tänka på en baslös grupp som var bra att medelst bergsprängare förpesta badstränder med -The Cramps! Fast du spelar bättre.

--- Slut citat ---
Jäpp rock kan vara kul ibland!
Det finns dock en extremt distad bas faktiskt, men jag kan hålla med om att den drunknar bland den distade guran - ska nog lägga om den med ett mer traditionellt basljud med djup så att den framträder bättre.

Ha det gott båda och tack för att ni tog er tid att lyssna på min måndagsångest  :lol:
Gurano

Gurano:
Insåg efter Rattles inlägg att basen framgick dåligt - la därför nu på en annan enkel och repetetiv basgång som hörs---hoppas jag :) !
Kanske mer driv nu?

Ha det gott
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion