Jag vet inte...får inte riktigt grepp om denna faktiskt.
Basarna stjäl precis all plats i mixen som det är nu och allt det andra liksom bara låter vid sidan av.
Jag gillar basgången, men jag skulle nog velat sänka volymen på den en aning och ändra om övriga instrument så att de spelar "med" mer om du skall ha med dem. Nu jobbar basisten förtvivlat, men de övriga har fastnat och flyter bara på.
Lite mer aktiva trummor, en gura som lirar med och denna basen hade nog kunnat bli riktigt bra. 
Tja det e inte så mycket att få grepp om egentligen - bara dagens tidiga utkast. Jag hade faktiskt lagt på några guror som jag tyckte var lite tråkiga så jag tog bort dem. Men nu har jag lagt upp den versionen oxå, bara för skoj skull.
BAsgången kan du nog använda som grun i en låt. Men en annan låt
Som du skrev blev det för flummigt, och kornstad satte nog fingret på spiken angående att övriga orkestern fastnat.
Men basgången va nice!
Personligen tycker jag det är bra när, som ni beskriver det, bandet fastnat, i mina öron dansar de rätt löst dock - men det är nog allt som oftast så att mina tidiga utkast upplevs som för röriga och flummiga (kanske alla mina alster i princip?).
** Jag har nu som sagt lagt upp den ursprungliga versionen med guror oxå utifall ni vill höra än värre flum

- men då denna verkar vara för flummig så kommer jag inte att uppdatera med nyare versioner hädanefter - även då jag jobbar vidare med den.
Tack båda för lyss å tyck!
Gurano