Forum > Demolåtar

Spacetrucker feat. Raija - Saapuu yö

<< < (6/8) > >>

Fuzzbub:
Hmm, trodde jag var med i den här tråden.   :huh: 
Hursomhelst, fantastiskt vackert Space.    - Och vilken sång, det är goosebumps!  Som jag ser det behövs inga ändringar heller. 
Det är väl bara att skicka in till finska eurovisionen så att det kommer in ngt. bra och intressant i den tävligen för en gång skull!  :)

/JEH

mahan:
Tjou Space!
Nu har du hittat solisten du sökt i åratal, så håll noga fast på den!
Raija är ju en körsångare men har redan genom några låtar visat att hon kan  även har anlag för soloutmaningar!
Håller själv på att jobba med en låt som hon sjunger på och kan intyga att denna tjej har "what it takes" för lite progressivare musik!

h.  johan

asti:
Snygg produktion och bra sång! Gillar speciellt den halvt atonala tonen vid t.ex 201/202 sek!
Arret ger en lite "suggestiv" känsla som kryper in under skinnet! Bra jobbat!

Wernborg:
Ojojojoj vilken skön låt.
Sången är helt underbar och arret är finemang till låten undantaget trummorna som behöver med tjong och studs.

Håller med Emu ang. ackordsången på några ställen. Speciellt där ett helt ackord förändras ett halvt tonsteg upp och sedan ner. Det lät lite Kalle Anka.

Fan va bra!

spacetrucker:
Mahan, Asti och Wernborg - Tack
Kul att ni gillar. :lol:

Håller nu på att jobba med följande låt men det strulade till sig en aning, mitt ljudkort (Presonus Firebox) ville inte vara me längre, es ist kaputt... eller nåt. Vet inte om det är ljudkortet eller firewire porten på min dator som fått nog. Som tur hade jag mitt gamla usb-ljudkort (Presonus USB Audiobox) kvar. Fick liv i det, verkar fungera helt ok... men alltså, kul att låten gillas :lol: Tack för det

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion