Forum > Demolåtar
Spacetrucker feat. Raija - Saapuu yö
spacetrucker:
Tack/Thanks :)
Tokai - Tråkigt att Du inte gillar trummorna, jag gillar den :lol: . Jag har känt Raija i några år nu och vetat att hon sjunger och hör henne sjunga, hon sjunger i samma kör som min sambo. Dessutom visste jag att hon knåpar ihop texter då och då men det var först nu vi kom på att göra nåt tillsammans. Tyvärr är ribban nog rätt hög nu med tanke på eventuella följande projekt :wacko:. Tack för feedback :D
Juliana - Thanks, glad you like it ^_^ Wow, what pictures. I am amazed, you could almost say baffled, over all the positive feedback... but really pleased, thank you :wub:
Space
Emulator:
:blink:
Det var nog den vackraste finska sång jag hört. Verkligen härligt att lyssna på. Några körgrejor låter lite melodynade, som nåt ackord taget med stämmor, som jag inte riktigt föll för. Säkert sjunger hon så bra, och det inte är melodyne, men tja, det blev lite tårta på kakan på något vis.
I övrigt gillar jag rösten mycket.
Tyvärr känns bakgrunden LITE för enahanda och standardmässig för att det verkligen skall flyga. Lite mer våldsamhet och mullrande trummor kunde du gott få in, lite hårdare, elakare landskap för att kontrastera mot den fina rösten.
Något avskalat parti där rösten verkligen får regera fritt skulle jag också gärna hört.
NU blev det lite sådär enigma/chanting-monks-ish som på nittitalet när ALLA skulle ha gregorianskt och nån überproducent snodde ihop lite musik med world-music presets på världens dyraste workstation.
Det är inte ett dugg dåligt, tvärtom är det skitbra. Men lite mer unicitet, lite mer vässa, lite mer egg.
skitbra, får väl sammanfatta ändå :)
spacetrucker:
Tack Emu :lol:
Jo, jag har också funderat på olika versioner angående trummor och dedär med att skala av lite på nåt ställe men sen då jag lyssnar på låten kommer jag liksom av mig :unsure: Kanhända jag försöker på nåt vid nåt skede men för tillfället är jag nog nöjd med den som den är. Jag var lite fundersam över att lägga upp en låt på finska... tydligen helt i onödan :D
Skitbra... de låter fint på nåt sätt ^_^
Tack
Space
clavinova:
Absolut estniska är det Space! ;-)
spacetrucker:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 13.10.2010, 15:08:22 ---Absolut estniska är det Space! ;-)
--- Slut citat ---
Inte undra på att det låter bra :lol:
Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida