Forum > Färdiga produktioner

Strummindude - What Will It Take

<< < (4/4)

mahan:
Tjou Strömmingsdalen!
Fullständigt proffsigt tag över denna låt, hittar inget  på helheten att såga på, verkligt njutningsbar musik. Detaljerna behöver inte sågas för helheten har ni lyckats med till 110 pråsent! GFATTIS! Hoppas ni med era kunskaper kommer att köra långt inom musikbranchen, alla förutsättningar finns!

h.  johan

Eddi:
Första gången jag lyssnade hade jag lite för bråttom tror jag kände inte för att kommentera något då utom att rösten lät bra och att vidhängande körer var helt i harmoni.
Har nu lyssnat några gånger till någon sa Steely Dan och jag får lite Toto-känsla faktiskt tight som tusan - vid andra lyssningen tyckte jag nog att du var snål med orgeln eller är det möjligen el-acke jag hör inte riktigt vad det är men tyckte att de skulle upp lite i ljudbilden men nu vete tusan tycker allt sitter kanon - generellt så är det ju inte up-to-date med vad de pysslar med nu men det var väl inte tanken heller. 5 stjärnor ***** jag hade aldrig kunnat göra något liknande ens med två bastuar.

asti:
Lyssnade på denna för ett tag sedan och tyckte då att det lät väldigt bra, och det gör det fortfarande.
Det man saknar är lite överraskningar, i harmonier eller arr - det är väldigt förutsägbart.
Men jättesnyggt framfört, producerat och mixat!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion