Forum > Färdiga produktioner

1up-Mozarts förlorade son

<< < (2/4) > >>

1up:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 23.05.2007, 01:41:35 ---Det var en jäkla modern Mozart på min ära är det sväng trioler som dyker upp ibland. Vänsterhanden ska nog klinga ut lite längre, stråkdelen låter bra tycker jag kanske lite väl kort bara.
Göran

--- Slut citat ---

hehe klart han är state-of-the-art modern :)

Vänsterhanden klinga ut mer, check!

Thanx. JO, mitt dilemma lite grand. att göra långa låtar.

Glad att du lyssnade!

1up:

--- Citat från: Emulator skrivet 23.05.2007, 12:12:29 ---Jadu, Mozart möter robert wells :) finns lite svängiga nästan jazziga vägar i denna som väl knappt va uppfunna på mozarts tid :D

Stråkarna låter Adagio, av albinioni. Riktigt stämningsfullt.

Fast när låten börjar om känns den struttig :D  när man trycke STOP och inte kör repeat låter det bättre.

fint verk, imponerande i all sin enkelhet.

--- Slut citat ---

Preciiiis när man kommenterat en annnans lyssning dyker en ny upp :D Fränt!

Ja, det är ju en modern Mozart så klart den nya Mozart använder dagens möjligheter :)

Inte hört Adagio, av albinioni, men skulle va spännande att jämföra med. Kul du gillar!

Faktiskt inte testat repeat, kanske skulle lägga in längre paus på slutet. hm hm

Emulator:
skit i repeat :)  så lyssnar man ju normalt inte, och när du släpper skivan kommer ju en annan låt efter :roll

1up:

--- Citat från: Emulator skrivet 23.05.2007, 12:19:48 ---skit i repeat :)  så lyssnar man ju normalt inte, och när du släpper skivan kommer ju en annan låt efter :roll

--- Slut citat ---

Sant. :)

Dividend:
Fick för mig att det var jupiter, men Emu har rätt, din Albinonitjuv :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion