Jovisst bra att du bumpar den hade jag missat. En riktigt spännande historia med bra layed back voice det lilla problemet som jag upplever är att jag inte hör vad du sjunger och speciellt svårt blir det vid dialogen mellan höger och vänster vid runt 100 och framåt. Känslan finns ju där trots allt men om du vill att man ska höra vad som sjungs/sägs så får du nog fila lite till eller slänga upp texten - möjligen är virvelkaggen i pappigaste laget säger jag som kan nada om det men ta det för vad det är en ögonblicks funderingar. Skön låt.
Tack Eddi för lyssning och tyckning ! Kul att du tyckte om den och även sången (är ju min svagaste länk oftast) . Mixen är inte klar, tänkte mest om ni tycker att det fattas något i låten eller om den funkar som den är. Ska titta till virveln sen oxå.
Bra och ödesmättad låt,gillar soundet och sång.
Däremot klarar jag inte av den helt Högerpanorerade gitarren,den måste få en motpart i andra örat i sådana fall.
Annars känns det nästan som jag får 'lock' på ena örat.. 
Tackar Uriah, roligt att det gillades. Jag har försökt balansera upp ljudbilden med den distade orgeln som är panorerad lika mycket fast åt andra hållet, får titta lite om jag skall lägga till en gitarr där oxå.
Håller med uriah om dedär med gitarren. I övrigt gillas detta. Ja, en sak till. Trumsoundet gillar jag nog inte 100%, men det är ju en smaksak.
Space
Tackar för lyssningen, skall kolla till trumpacket, kul att det gillas.
Jag håller med i Eddis kritik om att sång/pratet vid 100 inte hörs samt trumvirveln. Annars är det en riktigt skön ödesmättat smått dramatisk
ljudbild som jag gillar skarpt! Du sjunger bra tycker jag också, våga ta fram dig själv mera i mixen bara.
Sen "hör" man ju en del saker som skulle kunnat vara med men då är vi inne på tycke och smak.
Bra jobb! /JEH
Tack, säg vad du hör så får vi se om jag lägger till det eller inte.
Kul att även du gillar sången.
Det verkar som om jag inte behöver spela in sången igen, eller ?
Sen nu när jag lyssnat i lite andra system så tycker jag att det är lite för basigt och diskantfattigt, håller ni med ?
Sen det där pratet är samplingar från yutube av någon snubbe, tanken är att människan i låten hör en massa röster och och är förvirrad etc. Handlar inte om mig

I'll be back !