Forum > Färdiga produktioner
Eko - The Boogie (f.d. Rockandtroll)
Eddi:
LÅTNAMN: The Boogie
ARTIST/GRUPP: Eko
GENRE: Tradrockblues
LÅTLÄNGD: 3:38
KOMPOSITÖR: Eko
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3
Det går fort när det går undan. Finns säkert en massa trixfix kvar på den här men jag flyttar till färdiga i alla fall.
MaxB:
Här är det härligt städat. Rimlig ljudnivå känns det som. Kanske inte lika ösigt men intressant. Ska lyssna mer sen.
MaxB:
Vilken teknik på sologuran innan en minut passerat. Den där tretoners hammer on-grejen kommer tillbaka vid 112 sekunder. Kul att du testar tekniker. På slutet då solot försvunnit, haru tänkt något där?
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2010, 09:05:22 ---Här är det härligt städat. Rimlig ljudnivå känns det som. Kanske inte lika ösigt men intressant. Ska lyssna mer sen.
--- Slut citat ---
Konstigt det lät bra i lurarna i natt :lol:
Får boka in mig på nåt träningsläger för sologitarr tror jag.
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2010, 11:26:46 ---Vilken teknik på sologuran innan en minut passerat. Den där tretoners hammer on-grejen kommer tillbaka vid 112 sekunder. Kul att du testar tekniker. På slutet då solot försvunnit, haru tänkt något där?
--- Slut citat ---
Där hann du med ett inlägg medan jag skrev - vadå tänkt - jag? Solot låter uselt utom hammergrejen kanske om jag behåller grunden och gör om solot så kanske det kan bli nåt med sång på nåt vis
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida