Förs och främmst 'I 'M BACK!!' YESSS!!!!
Jahapp! Håller med åsa. KOmprimera marres sång lite till, och upp i volym för bövelen!
Gillar verserna bäst faktiskt, känns som sången kommer bra till sin rätt där, återhållen kraft lixom, snyggt. Refrängerna blir LITE småtunna i jämförelse. Dubbeltempo och lite grymmare gura skulle önskas. SOm det är nu har rösten mer kraft än kompet, och det känns seom det skulle komma upp lite i paritet så skulle det låta lite biffigare 
Sen angående småsuringarna: istället för att skrota en ritkigt bra tagning kan man ju faktiskt bara peta till tonen rätt i tonkorrigeringsprogrammet 
bra jobbat hörrni!
Jodå!! nu när man ääntligen får chans att sätta sig ner och peta lite musik igen ska här fejjas och fixas..
Så fort jag svarat er här och nu ska jag gå igenom sångnivåer och låta Marre få bli 'Melodynad' (men bara på max 2-3 ställen)
Tycker nämligen det är en av hennes styrkor att vara lite 'Blå' i tonen men ändå ro hem det så att säga..

Sedan är det några av er som haft lite synpunkter på Ref. och dess tyngd/dubbeltempo,allvarligt talat: Jag förstår inte riktigt vad ni menar??
Eller så är det jag med min musik som varit för otydlig..
Det jag är/har varit ute efter är ju just halvtempot,med dess 'Sugande' effekt,liksom att snubbla fram till nästa ackord.
Dubbeltempot spar jag ju till Slutrefrängen som en liten överraskning
Att få det tyngre Guror soundmässigt däremot skulle jag inte ha något emot men va fn.. Singelcoil Strator med en POD,tjaa det blir nog inte tyngre än så!!
Sura stämmor mig hit och dit, det enda jag vill klaga på att jag tycker att Marre hörs för svagt. Upp me ljudet å sen kan Jennifer Rush slänga sig i väggen. Pang
... elle svisch eller nåt... gud va jag gillade ljudeffekterna i Kalle Anka då det begav sig... ursäkta, nu spårade jag ut.
Bra låt och bra framförd. Det var det jag ville säga.
Space
Kalle Anka effekter önskas?? få se vad vi kan göra!!

Och som sagt 'Marre sång' ska få sig en omgång så fort jag skrivit klart detta....
Och slutligen till MARRE!
Mitt liidande är över för den här gången(Men gud vilken jobbig slutklämm det blev

),äntligen tillbaka till Maskin/Musikparken..