Forum > Färdiga produktioner
Bjurte&Maria - Dreamare
bjurte:
--- Citat från: Eko skrivet 26.09.2010, 12:52:14 ---Den här var på något sätt svår att få grepp om kanske för att det just är kinderägget du pratar om. Men efter ett flertal lyssningar och med nya versioner vartefter så känns det som att den ligger bra i örat nu. Justare guravolymer är nog bra som du säger - det jag tänker mest på är att Marre låter lite instängd på låga rösten det kanske inte går att göra något åt men kan hon få blomma ut lite mer så blir det bättre (höj EQ på höga delen är min tanke).
Bra lirat och sjunget skulle gärna vilja se texten också Marre sjunger dreaming men låten heter Dreamare?
--- Slut citat ---
Hon sjunger Dreaming ja,men det ÄR ju en Dreamare! :lol:(och så det det en Coolare titel än dreaming :D )
MaxB:
--- Citat från: uriah skrivet 26.09.2010, 13:04:55 ---
--- Citat från: Eko skrivet 26.09.2010, 12:52:14 ---Den här var på något sätt svår att få grepp om kanske för att det just är kinderägget du pratar om. Men efter ett flertal lyssningar och med nya versioner vartefter så känns det som att den ligger bra i örat nu. Justare guravolymer är nog bra som du säger - det jag tänker mest på är att Marre låter lite instängd på låga rösten det kanske inte går att göra något åt men kan hon få blomma ut lite mer så blir det bättre (höj EQ på höga delen är min tanke).
Bra lirat och sjunget skulle gärna vilja se texten också Marre sjunger dreaming men låten heter Dreamare?
--- Slut citat ---
Hon sjunger Dreaming ja,men det ÄR ju en Dreamare! :lol:(och så det det en Coolare titel än dreaming :D )
--- Slut citat ---
Åsså har jag redan gjort en låt som heter "Dreaming", så den titeln har väl jag ensamrätt på? :unsure:
Bjurte&Maria - Dreamare(AvSyrad Maria)
Titeln på tråden är lite giftig (i vissa associativa kretsar B)). Som gammal mentalvårdare kan jag associera till att Maria är avgiftad från ett LSD-beroende ("Syra" = LSD). :ph34r:
Marruschkka:
Hurra..jag går inte längre på syra.. :lol:
Maxb: Lugnt, jag kan iaf, som tidigare jobbat i socialsvängen, ta det med fattning :D
Jag gillar dej oxå..och Bjurtes schysta låt..det är en Dreamare!!
Fast man kanske skulle ta bort det avsyrade i titeln då?
/Marre
bjurte:
Skrivet är skrivet!! :D
Nävisst,försökte bara skojsa till det lite.. :unsure:
MaxB:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 26.09.2010, 14:15:20 ---Hurra..jag går inte längre på syra.. :lol:
Maxb: Lugnt, jag kan iaf, som tidigare jobbat i socialsvängen, ta det med fattning :D
Jag gillar dej oxå..och Bjurtes schysta låt..det är en Dreamare!!
Fast man kanske skulle ta bort det avsyrade i titeln då?
/Marre
--- Slut citat ---
Puh, skönt att du ser det från den sidan... B)
Håller med dig gällande "ta bort..."
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida