Forum > Färdiga produktioner

Asti - Som om vi inte fanns (ny version)

<< < (8/10) > >>

asti:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 18.09.2010, 13:06:40 ---Snyggt det här, fast i mina lurar låter det lite vasst om sången-lite för mycket diskant? Min enda rand-anmärkning på en f.ö tjusig prodd med ditt egna signum-din guldröst :P

--- Slut citat ---
Har dragit ner diskanten pga en tidigare kommentar om detta, men det kanske inte var tillräckligt...?
Är väldigt glad för att du gillar min röst!  :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

karl:
Hej Asti, är inte inne här så mycket längre men tog en sväng förbi nu och lyssnade på denna....kalasbra första gången jag hör dig vila i en låt och litar på att det bär...Skönt feel så här på morgonen :) Allt gott / k

Dividend:
Håller med Karl, lyssnade ett par gånger på den här i förrgår. Funkar och bra känsla i det hela.

equality:
Nånstans mellan Lennon och Bo Kasper men framför allt låter det asti. Blir lite yr i mössan av Rhodset då jag lyssnar i lurar annars skönt sparsmakat arr där jag känner igen bassisten. Fast jag tycker texten är vacker förstår jag den inte riktigt men det gör nog den det gäller. 

asti:

--- Citat från: karl skrivet 19.09.2010, 10:48:48 ---Hej Asti, är inte inne här så mycket längre men tog en sväng förbi nu och lyssnade på denna....kalasbra första gången jag hör dig vila i en låt och litar på att det bär...Skönt feel så här på morgonen :) Allt gott / k

--- Slut citat ---
Roligt att höra ifrån dig Karl, det var ett tag sedan!
Jag är så gammal nu så jag tvingas vila även när jag musicerar!  :)
Nej, jag tror jag förstår vad du menar. Jag brukar ha rätt mycket ackordskiftningar
i mina låtar annars och jag håller väl ut lite längre på en del toner än jag brukar.
Gläder mig att du gillar!
Det vore roligt att höra något nytt från dig, det har jag saknat!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion