Forum > Demolåtar
Rattlebike - Mystery Girl
Rattlesnake:
Eddi
Aaargh! ;)
MaxB
Tack för lyssning! Theremin är fint, har aldrig spelat på en men nästa gång jag besöker Tom Titts i Södertälje så ska jag ge konsert!
BaconMcMuffin
Yepp, Donovan wrote Mellow Yellow. (I heard that Mellow Yellow is dried threads from banana skins that you smoke, but it doesn't work. :P) I love (and am probably influenced of) Donovan's soft way of singing, like on "to Susan on the west coast waiting".
Yeah, the lyrics are great. I don't know any theremin in a pop song. "Good vibrations" has a similiar thing, an electro-theremin. And a UK tv-serie called Midsummer Murders (probably not shown in the US) has theremin in the theme, but it's not a pop song. I envy you that can sing like one! :wub:
Thanks for listening and lovely comments.
EMU
Ja, som Rattlebike ville vi nog släppa 60-talstyglarna lösa, utan att för den skull göra pastischer. Men visst skulle denna låt skulle kunna ha modernare kostym, typ softa elektroniska trummor och... eh, jag är inte van att tänka så... :P
Småsuringarna ska jag fixa till, försökte hela dagen igår att öppna projektet men Cubase tyckte det var roligt att stöka om out-portarna så jag höll på att bli vansinnig. Inget ljud blev efter massa fippel mono i ena kanalen. Till slut satt jag med hörlurar inkopplade men ljudet strömmande från laptophögtalarna, hur tusan nu det är möjligt... Tack för lyssning!
BaconMcMuffin:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 11.10.2010, 11:57:59 ---BaconMcMuffin
Yepp, Donovan wrote Mellow Yellow. (I heard that Mellow Yellow is dried threads from banana skins that you smoke, but it doesn't work. :P)
--- Slut citat ---
It does if you have enough banana threads... :lol:
I was worried with my Donovan reference... I love him, but realize that not everyone else does. Glad that you understood! "Wear your love like heaven".... Lovely image...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida