Forum > Demolåtar

Mahan & Spacetrucker : THAT SONG

<< < (4/5) > >>

spacetrucker:
Jou B)
Tack för feedback alla. Mahan har väl sagt det som finns att säga om "whiskey-versionen" :unsure:

Här har ni en mer oslipad version ala Spacetrucker med skit och ärlighet och allt dedär... med min röst kan det väl inte bli så mycket annat   :lol:

[mp3=200,20,0,center]http://www.moondawnmusic.com/music/THAT_SONG_01.mp3[/mp3]
Åsikter är välkomna, på gott eller ont.

Space

Dividend:
Riffet eller melodin i "refrängen" låter som en jarre-låt, från rendez vous-skivan. Världens enklaste melodi, men den är svår att låta bli att tycka om:

Tycker sången håller överlag, men släng in nåt oväntat, nytt ackord eller vad som.. Känns glatt, men lite förutsägbart :) Dansband tycker jag inte det låter som..

bjurte:
Oj vad svänger!! B)
Men som några andra varit inne på så nosar det farligt nära DansbandsRockenRoll..
Men för tusan,svänger det gör det och sound o spel sitter som det ska.. UppOStuffa!! :lol:

mahan:
Tjou Per!
Tackar för kommentaren, Jarree var ju inte den som låg högst på listan när detta skruvades ihop, men okei, allt som framkallas positivt godkänns. Helt vanlig rock skulle ha dugat åxå! :)

h.  johan o space

Dividend:
Jag tankar hem den här låten! Och en gång till när den är färdig :D

Gillar den "melodin" ;)

Btw, vi snackade ju om min visa på facebook, och tyvärr glömde jag tanka upp filen i tråden. Ta gärna en lyssning nu istället!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion