Forum > Demolåtar

Mahan & Spacetrucker : THAT SONG

<< < (3/5) > >>

mahan:

--- Citat från: egghuvud skrivet 31.08.2010, 11:21:45 ---Lägg på 18 gitarrer och en stråkorkester så blir det pure ELO.  :)

--- Slut citat ---
Tjou Egget!
Den elektriska ljusorkestern är tydligen i behov av guror så då ska det ske nåt på den fronten åxå, kanske inte aartån men n ågra!
Tack för kommentz!

h.  johan o space

mahan:

--- Citat från: Mats skrivet 31.08.2010, 23:01:49 ---Låter som ni haft skoj :)
Lite som senare Status Quo.
Skall det inte till lite mer gastande i kören? Eller lite Doooo-aaa kanske :)

--- Slut citat ---

Tjou Mats!
Visst fanns det Dooooo-oaaaa-do-doooo med på listan när vi bandade, men med våra promiller just då lyckades det inte. Nu med mindre procenter ska det prövas på nytt!
Tack för lyssning o feeed!

h.  johan  o space

mahan:

--- Citat från: hogge skrivet 31.08.2010, 23:33:26 ---Som Ni vet så är jag ingen stor fan av denna genre, men det här lät ändå gött.. Gitarr-riffet var jäkligt skönt.. Och av (det lilla) jag hört av den här typen av musik, så tycker jag, trots allt, att det här är på gränsen till strålande..
Bra driv, spelglädje & riktigt snyggt framfört..

--- Slut citat ---
Tjou Hogge!
Vem bryr sig om vilken genre du diggar....
SVAR: vi gör det!
Verkligt kul att du finner nåt för dig i våran blyga lilla låt. Och visst hadde vi jäkligt roligt när vi bandade denna låt. Ska ju slänga upp en aningen mindre promillelös version bara vi får tid tid till övers!

h.  johan o space

hogge:

--- Citat från: mahan skrivet 01.09.2010, 00:08:51 ---
--- Citat från: hogge skrivet 31.08.2010, 23:33:26 ---Som Ni vet så är jag ingen stor fan av denna genre, men det här lät ändå gött.. Gitarr-riffet var jäkligt skönt.. Och av (det lilla) jag hört av den här typen av musik, så tycker jag, trots allt, att det här är på gränsen till strålande..
Bra driv, spelglädje & riktigt snyggt framfört..

--- Slut citat ---
Tjou Hogge!
Vem bryr sig om vilken genre du diggar....
SVAR: vi gör det!
Verkligt kul att du finner nåt för dig i våran blyga lilla låt. Och visst hadde vi jäkligt roligt när vi bandade denna låt. Ska ju slänga upp en aningen mindre promillelös version bara vi får tid tid till övers!

h.  johan o space

--- Slut citat ---

Jag vill också vara med och dricka spr.... Jag menar spela musik i den där fina studion...

freddy:
Bra drag i riffet. Men jag får också lite känsla av dansbandsrock tyvärr. Lite tillrättalagt och snällt, inte så mycket attityd eller "rocknroll" så att säga. Ibland känns sången nästan lite ironisk/parodisk, vilket jag har väldigt svårt för :)

Bra drag, men jag vill ha lite mer skit och ärlighet nästa gång, i brist på bättre ord.

Rock on!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion