Forum > Färdiga produktioner
Erik - Furudalexpressen
riskokarn:
--- Citat från: Emlan skrivet 28.08.2010, 09:45:20 ---
--- Citat från: aROCKER skrivet 28.08.2010, 01:13:52 ---
Haha, körde med knäna en klassiker! :)
--- Slut citat ---
Jag ska också börja köra med knäna så snart jag får barnbarn;)
--- Citat från: riskokarn skrivet 27.08.2010, 21:32:49 --- Men om det ska vara en ömsesidig grej som jag egentligen vet att det är, så får jag respektera det och sluta posta egna trådar helt enkelt :P
--- Slut citat ---
...varför inte börja att posta i andras trådar istället bara? :) Så går man inte miste om fin musik från dig.
--- Slut citat ---
du har väl rätt :P problemet är väl att tiden inte finns, men jag får jobba upp statsen som sagt och ligga lågt sen! :D
MaxB:
--- Citat från: riskokarn skrivet 28.08.2010, 12:24:24 ---
--- Citat från: Emlan skrivet 28.08.2010, 09:45:20 ---
--- Citat från: aROCKER skrivet 28.08.2010, 01:13:52 ---Haha, körde med knäna en klassiker! :)
--- Slut citat ---
Jag ska också börja köra med knäna så snart jag får barnbarn;)
--- Citat från: riskokarn skrivet 27.08.2010, 21:32:49 --- Men om det ska vara en ömsesidig grej som jag egentligen vet att det är, så får jag respektera det och sluta posta egna trådar helt enkelt :P
--- Slut citat ---
...varför inte börja att posta i andras trådar istället bara? :) Så går man inte miste om fin musik från dig.
--- Slut citat ---
du har väl rätt :P problemet är väl att tiden inte finns, men jag får jobba upp statsen som sagt och ligga lågt sen! :D
--- Slut citat ---
Here we go!
Nyfiken på "Körde med knääna". Är det så man kan använda händerna till annat, snacka i telefon, svara på inlägg på kontrollrummet i telefon o.s.v?
Emlan:
Bra med två "ä" där! Det är så man säger det i mina trakter:)
MaxB:
--- Citat från: Emlan skrivet 28.08.2010, 14:22:47 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 28.08.2010, 13:07:02 ---Nyfiken på "Körde med knääna". Är det så man kan använda händerna till annat, snacka i telefon, svara på inlägg på kontrollrummet i telefon o.s.v?
--- Slut citat ---
Bra med två "ä" där! Det är så man säger det i mina trakter:)
Haha, det är nog inte att rekommendera!
Man kan göra det bara som ett litet trick för att imponera! Det är lagom avancerat till att börja med:)
Lycka till! :)
--- Slut citat ---
Berätta nu!!! Hur eller vad gör man då man kör med knääna?
Emlan:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.08.2010, 17:05:30 ---Berätta nu!!! Hur eller vad gör man då man kör med knääna?
--- Slut citat ---
...endast på privat sjöväg utan annan trafik.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida