Forum > Färdiga produktioner

Erik - Furudalexpressen

<< < (5/7) > >>

riskokarn:

--- Citat från: equality skrivet 27.08.2010, 21:28:29 ---Hade du räknat med så här många svar? 

--- Slut citat ---

vet inte, bryr mig inte heller. Jag sa att jag lägger ut musiken för att ge er nåt nytt att lyssna på som vissa verkar gilla. Behöver inte någon respons så. Men om det ska vara en ömsesidig grej som jag egentligen vet att det är, så får jag respektera det och sluta posta egna trådar helt enkelt :P

Eddi:
Jag gillar låten du lagt upp och tycker att det tillför en massa till kontrollrummet. Vad anbelangar det hör med att kommentera i andra trådar så handlar det ju lite om vad man bemäktar vill man ha mer kommentarer på sina låtar så är det en fördel att kommentera andras trådar svårare än så är det inte.
Att lägga ner kontot är lite att ge upp så det är inget jag rekommenderar i alla fall - var med i gänget istället jag är övertygad om att du kan ge bra råd till övriga medmusikanter och det är guld värt.
Tänker du vara med i Out of Kontroll winter 2011?

aROCKER:

--- Citat från: Emlan skrivet 27.08.2010, 16:17:19 ---Jag har haft fina sommarlovsveckor i Furudal som liten.
..och den här låten väcker minnen!
Den hade passat utmärkt att lyssna på i bilen dit när morfar körde med knäna:)
Fint, så därför vore det väl trist om du tog bort ditt konto.
...att kommentera ett inlägg i veckan kanske man hinner i alla fall?

--- Slut citat ---

Haha, körde med knäna en klassiker! :)

aROCKER:

--- Citat från: morgonte skrivet 27.08.2010, 20:59:56 ---Jag gillar låten och lyssnar gärna på mer folkmusik från dig och andra.  :wub: Don't stop!

--- Citat från: aROCKER skrivet 27.08.2010, 10:28:14 ---jag har för dålig insikt på denna genre, ge mig en flaska Absinth och jag ska omvärdera!

--- Slut citat ---

aROCKER, du behöver en flaska Skogsstjärnan för den här stilen... ;)

--- Slut citat ---
Jaa, usch bra!  :P

Emlan:

--- Citat från: riskokarn skrivet 27.08.2010, 21:32:49 --- Men om det ska vara en ömsesidig grej som jag egentligen vet att det är, så får jag respektera det och sluta posta egna trådar helt enkelt :P

--- Slut citat ---

...varför inte börja att posta i andras trådar istället bara? :) Så går man inte miste om fin musik från dig.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion