Forum > Demolåtar

Freddy - Din Falska Jävel

<< < (3/5) > >>

freddy:

--- Citat från: hogge skrivet 28.08.2010, 11:16:10 ---Jag fick ju en liten förhandslyssning av denna häromdagen, så Du vet ju redan vad jag tycker.. But anyway - detta är bra skit...  :lol:

--- Slut citat ---

Tack!

djonas:
Ruskigt bra och Galet tungt! :D
Mycket snygga melodierna och bra arr. Saknar stereobredden i ljudbilden.
Bra hantverk helt enkelt!
Rock on dude // djonas

freddy:

--- Citat från: djonas skrivet 28.08.2010, 21:25:59 ---Ruskigt bra och Galet tungt! :D
Mycket snygga melodierna och bra arr. Saknar stereobredden i ljudbilden.
Bra hantverk helt enkelt!
Rock on dude // djonas

--- Slut citat ---

Tjenare, fina ord! Tack! Jag ska se över mixen en sista gång framöver. Så tack för kommentar, noterat! :)

Dividend:
Med risk för att nästa låt dediceras mig :lol:

Stavas det inte: Din FalskE djävel? (Annars blir det femininum? Eller man kan ju förstås ryta åt damer också :unsure: )

Bra låt! Kul med aggresivitet på svenska :lol: Framförallt imponeras jag dock av spelet och låtens inte alltför lätta skiftningar och detaljer!

Kul att höra! :D

freddy:

--- Citat från: Dividend skrivet 30.08.2010, 12:29:58 ---Med risk för att nästa låt dediceras mig :lol:

Stavas det inte: Din FalskE djävel? (Annars blir det femininum? Eller man kan ju förstås ryta åt damer också :unsure: )
--- Slut citat ---

Vet inte, du kan ha rätt där. Men hur som helst så blir det rätt i detta fall. ;)

--- Citat från: Dividend skrivet 30.08.2010, 12:29:58 ---Bra låt! Kul med aggresivitet på svenska :lol: Framförallt imponeras jag dock av spelet och låtens inte alltför lätta skiftningar och detaljer!

Kul att höra! :D

--- Slut citat ---

Tack D!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion