Forum > Demolåtar
Freddy - Din Falska Jävel
Wernborg:
:D
Härligt aggro.
Produktionsmässig tycker jag att det mesta är för långt bort. Torrare och mer pang på rödbetan tror jag på.
Håller med alla om sången. Upp upp!
Bra.
MaxB:
Alla klappar rygg för en bra prodd och jag har inte skrivit ännu :o
Jag går ju inte igång på det som låter så här tufft, fattar inte varför.
Jag måste vara en vek Jävel, eller vad det nu är.
Kommer att tänka på ett citat från Frank Zappa: - You'll hurt your throat, stop it!
Ligger kanske lite instängd frustration eller ilska här bakom? B)
Keep on!
freddy:
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.08.2010, 18:19:06 --- :D
Härligt aggro.
Produktionsmässig tycker jag att det mesta är för långt bort. Torrare och mer pang på rödbetan tror jag på.
Håller med alla om sången. Upp upp!
Bra.
--- Slut citat ---
Du har nog rätt. Ska ses över :) Tack!
--- Citat från: MaxB skrivet 30.08.2010, 22:00:13 ---Alla klappar rygg för en bra prodd och jag har inte skrivit ännu :o
Jag går ju inte igång på det som låter så här tufft, fattar inte varför.
Jag måste vara en vek Jävel, eller vad det nu är.
Kommer att tänka på ett citat från Frank Zappa: - You'll hurt your throat, stop it!
Ligger kanske lite instängd frustration eller ilska här bakom? B)
Keep on!
--- Slut citat ---
Okej! :)
spacetrucker:
Hola!
Var med grabben för ett tag sen inne på en skivaffär i Helsingfors som specialicerat sig på death metal å va de nu heter. Denhär hade passat in bland den musik som spelades där... utom att denna är mycket bättre gjord och framförd tycker jag. Jag var förvånad över att det publiceras en sån massa sk... ursäkta, dåligt gjord musik (som jag uppfattade det). Denna sorts heavy nog är inget jag normalt lyssnar på, gillar inte "örvlet" och att man inte kan urskilja texten. Denhär är i alla fall cool och här finns det en röd tråd som jag kan följa.
Fyra av fem får denna av the Space-jury :lol:
Space
hogge:
--- Citat från: asti skrivet 26.08.2010, 14:02:51 ---Kunde du inte PM:at i stället? Tycker faktiskt att du är lite orättvis! :rolleyes:
Visserligen har du fångat många av mina personliga egenskaper, men jag
tycker du tar i lite för mycket. :)
--- Slut citat ---
HUMOR :lol: :lol: :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida