Forum > Demolåtar

Gurano - Harmonisk disharmoni

(1/3) > >>

Gurano:
Hej
Fick lust idag efter jobbet att göra ett utkast med fult ljud (har kanske alltid fult ljud? men detta är enligt mig ännu fulare än vanligt ;) ).
Är det nåt att bygga vidare på? Nån som vill joina med nåt tillägg till låten? Säg då till.

LÅTNAMN:                 Harmonisk disharmoni
ARTIST/GRUPP:          Gurano
GENRE:                     Bra musik  :blink:
LÅTLÄNGD:                2,24
KOMPOSITÖR:            Gurano
PRODUCENT:              Gurano
EV. MEDVERKANDE:     Guranos hjärna
INSPELNINGSÅR:         2010

Sättning:
Gurano - Guror mä myche dist
Gurano - Synth
Gurano - Orgel
Gurano - Xylofon
Gurano - Sitar
Gurano - Trummor
Gurano - bas

Ha det gott
Gurano

Gammal brötbild [mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_HarmoniskDisharmoni.mp3[/mp3]

Ny brötbild
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/HarmoniskDisharmoni1.mp3[/mp3]

Gurano:
Nu lite upphottad med xylofon och orgel.
Ingen som tycker nåt?

Ha det
G

equality:
Du har ett eget sound med orientaliska kryddor som kanske är world music. Jag har nog inte så mycket att komma med feedback-mässigt. Liknar mycket av de andra jag hört från dig och som alltid hög klass. Tycker väl den gura som är att betrakta som lead (tema-spelande) skulle upp mer i mixen och ha ett mer diskantigt ljud. 

Gurano:

--- Citat från: equality skrivet 25.08.2010, 01:23:59 ---Du har ett eget sound med orientaliska kryddor som kanske är world music. Jag har nog inte så mycket att komma med feedback-mässigt. Liknar mycket av de andra jag hört från dig och som alltid hög klass. Tycker väl den gura som är att betrakta som lead (tema-spelande) skulle upp mer i mixen och ha ett mer diskantigt ljud. 

--- Slut citat ---
Tackar så mycket :)
Med lead - menar du den som spelar "soloslingan" då eller kompet?

Tack för lyss å tyck
Gurano

Eddi:
Först gillade jag inte den fula guran men efter några lyssningar så tror jag att jag har svårt att leva utan den :lol: Skulle kanske ändå på nåt sätt vilja höra den med en snygg gura som inte dränker allt det andra fina du har fått till - ganska häftigt hur du har fångat den österländska skalan på solot eller melodien eller hur man ska säga. Jag tycker att trummorna kommer bort lite i mixen och jag saknar tablas, citaren kunde gärna ljuda lite mer också.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion