Forum > Demolåtar

equality - Sensommarlåt

<< < (5/7) > >>

Kornstad:
Ont i huvudet idag, men denna funkar fint som värktablett upptäckte jag.
Tyvärr så upphör effekten efter ca 2:12 bara och det är överdosering som gäller.

Men det kan jag leva med....   ;)

hogge:
Skön låt detta.. Tycker nog, som någon tidigare sedan skrivit, att visparna borde komma in tidigare.. Men med lite sång på detta blir det skitbra!!

Gurano:

--- Citat från: equality skrivet 28.08.2010, 10:08:54 ---Gurano: Tackar särskilt! Håller med om allt utom Layla som jag inte kan höra ett uns av här.  :mellow:

--- Slut citat ---
Hehe
Nä jag fattar att du inte håller med för jag menade naturligtvis egentligen Tears in heaven. Skrev fel låt sorry  :D
Lite samma känsla och ackordföljd..åtminstone i början.

Ha det gott

Emlan:

--- Citat från: equality skrivet 25.08.2010, 12:18:53 ---Tack Emlan! Kul att du tror att denna håller. Melodierna kommer någorlunda lätt men jag har allt svårare för text numera men det kommer nog. Fin sensommarbild (av solrosen att döma) på dig. Jag passade på att lyssna på dina två uppladdade låtar här på KR. Det låter mycket kompetent. Inspelade i Värmland minsann! Ingesund? Silence i Koppom?? 

--- Slut citat ---

Tack:) Det spelades in i Ingesund minsann! :) Jag har en klasskamrat från gymnasiet som går där och utbildar sig till musiklärare - så han drog ihop ett gäng:) Vi repade på fredagen och spelade in på lördagen, riktigt kul!! Har du själv pluggat där också?
Lycka till med textarbetet:)

Dividend:
Svårt med texter. Min senaste text snodde jag av nån tonis på nätet och skrev om :lol:

Gillar låten, kan faktiskt höra dig (eq) sjunga nåt okomplicerat på den här, till en okomplicerad sångmelodi. Vette fan vilka orden är, dock. Typisk eq-låt, passar med glad text och med ledsen text. Men framförallt kanske nåt glatt. Tycker inte nåt måste tillföras eller nåt som stör. (Förutom nåt slag av trummisen? Eller så skall det vara lite släpigt.)

Bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion