Helgötta nu stökar du till det för mig men ok det är förmodligen precis som du säger kom nämligen på att det som behövs är att bara korta svansarna på dom toner som ringer ut. Tror att Idf och du och alla andra som gett tips här pratar om samma sak och olika vägar att nå dit men att jag inte är tydlig nog när jag beskriver vad jag vill uppnå eller vad jag har testat och hur.
Fan detta skulle jag ju inte ha börjat mecka med innan jag hade trumspåret klart men det det är så svårt att få till ett bra trumspår när det låter kasst och framför allt när man är en riktig sopig trummis och inte riktigt vet hur det ska liras och allt går på känn dvs. lyssna lyssna lyssna och låta intuitionen bestämma när liret är någorlunda ok. Nåja om nån vecka så är det klart och dax för uppladdning och sågning

man har ju både en elgura och en bas att både lira in och mixa dit så det blir nog flera turer innan man är i mål.
Tackar riktigt jäkla jättemycket för alla tips som strömmar in. Jag är helsåld på låten, Stajo har fått till en riktig typ Gessle sommarhit- varning på den här så jag vill försöka att i varje fall få till en någorlunda ok demo. Sen när den är klar och om nån känner på sig att man kan få till en radioklar version så hör av er för guds skull (för det vet jag inte om jag klarar av) så den går att skicka. Låten är riktigt bra i sin gengre det tror jag nog alla håller med om.
Göran