Forum > Färdiga produktioner
Asti - Inte ett ljud (ny version - samma som tidigare)
Clemens:
--- Citat från: asti skrivet 18.08.2010, 23:24:55 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 18.08.2010, 23:19:57 ---
--- Citat från: asti skrivet 18.08.2010, 21:29:49 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 18.08.2010, 20:17:20 ---Men det är ju helt tyst!?... :o
--- Slut citat ---
Jag tror att det är väldigt individuellt hur man uppfattar det! En del tycker kanske att det är tyst
medan andra uppfattar det som väldigt störande när man hör brus eller sin egen tinnitus,
som minsann kan väsnas rejält! Själv är jag tveksam.....
Tack för kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Gick ut skolan med halvkassa betyg, så du får förklara..Är du tveksam till att det är tyst, eller är du en tveksam person :unsure: om det är så förstår jag ingenting... :o
--- Slut citat ---
Ja det är riktigt!. Med tveksam menas att man inte har någon bestämd uppfattning om saken i fråga. Tror jag.
--- Slut citat ---
Tack! Skall skriva upp detta någonstans, ifall jag blir tveksam någon gång, fast inte vet om det själv.
Eddi:
Haha vilken skön tråd detta jag garvar arslet av mig :lol:
asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 18.08.2010, 23:32:14 ---
--- Citat från: asti skrivet 18.08.2010, 23:24:55 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 18.08.2010, 23:19:57 ---
--- Citat från: asti skrivet 18.08.2010, 21:29:49 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 18.08.2010, 20:17:20 ---Men det är ju helt tyst!?... :o
--- Slut citat ---
Jag tror att det är väldigt individuellt hur man uppfattar det! En del tycker kanske att det är tyst
medan andra uppfattar det som väldigt störande när man hör brus eller sin egen tinnitus,
som minsann kan väsnas rejält! Själv är jag tveksam.....
Tack för kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Gick ut skolan med halvkassa betyg, så du får förklara..Är du tveksam till att det är tyst, eller är du en tveksam person :unsure: om det är så förstår jag ingenting... :o
--- Slut citat ---
Ja det är riktigt!. Med tveksam menas att man inte har någon bestämd uppfattning om saken i fråga. Tror jag.
--- Slut citat ---
Tack! Skall skriva upp detta någonstans, ifall jag blir tveksam någon gång, fast inte vet om det själv.
--- Slut citat ---
Tveksam till det! Även om du har en lapp med dig med definitionen av tveksam uppskriven
kan det vara svårt att veta bestämt när den ska användas. Och vice versa.
asti:
--- Citat från: Eko skrivet 18.08.2010, 23:38:57 ---Haha vilken skön tråd detta jag garvar arslet av mig :lol:
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar låten! Uppfattar själv inte texten som särskilt komisk.
Men antar att den är öppen för lika tolkningar.... :unsure:
Trodde nog mer att den skulle inbjuda till stilla eftertanke än att via kemiska processer
göra skinnet mjukare vid analöppningen.
Såg i tidigare inlägg att den börjat användas i testsyfte, vilket jag tycker är jättespännande!
Kanske för att ställa in bakgrundsbruset så att det fördelas lika över båda kanalerna...?
Tack för lyssning och insiktsfull kommentar!
/Asti
Rattlesnake:
Aha-är det DU som är upphovsmannen bakom detta mästerverk? :lol:
http://www.sorena.se/files/documents/produktbroschyr-silent-healing.pdf
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida