Forum > Färdiga produktioner
Asti - Inte ett ljud (ny version - samma som tidigare)
asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 18.08.2010, 20:17:20 ---Men det är ju helt tyst!?... :o
--- Slut citat ---
Jag tror att det är väldigt individuellt hur man uppfattar det! En del tycker kanske att det är tyst
medan andra uppfattar det som väldigt störande när man hör brus eller sin egen tinnitus,
som minsann kan väsnas rejält! Själv är jag tveksam.....
Tack för kommentar!
/Asti
Rattlesnake:
--- Citat från: clavinova skrivet 17.08.2010, 17:53:31 ---John Cage 4,33??
--- Slut citat ---
Eller är det Ronald Reagan's best speaches?
Ja, det påminner starkt om något annat!
asti:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 18.08.2010, 22:47:19 ---
--- Citat från: clavinova skrivet 17.08.2010, 17:53:31 ---John Cage 4,33??
--- Slut citat ---
Eller är det Ronald Reagan's best speaches?
Ja, det påminner starkt om något annat!
--- Slut citat ---
Jasså, du tycker jag låter som en "lallande B-skådis"? :) (citerar Affe)
Tycker nog att jag fångat lite av stämningen runt lägerelden på prärien
när kofösarna somnat och allt är stilla....
Eller en gnutta av atmosfären på den sibiriska tundran när vinden mojnat och alla i närheten håller käft.
Clemens:
--- Citat från: asti skrivet 18.08.2010, 21:29:49 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 18.08.2010, 20:17:20 ---Men det är ju helt tyst!?... :o
--- Slut citat ---
Jag tror att det är väldigt individuellt hur man uppfattar det! En del tycker kanske att det är tyst
medan andra uppfattar det som väldigt störande när man hör brus eller sin egen tinnitus,
Tack för kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Gick ut skolan med halvkassa betyg, så du får förklara..Är du tveksam till att det är tyst, eller är du en tveksam person :unsure: om det är så förstår jag ingenting... :o
asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 18.08.2010, 23:19:57 ---
--- Citat från: asti skrivet 18.08.2010, 21:29:49 ---
--- Slut citat ---
Tack för kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Gick ut skolan med halvkassa betyg, så du får förklara..Är du tveksam till att det är tyst, eller är du en tveksam person :unsure: om det är så förstår jag ingenting... :o
--- Slut citat ---
Ja det är riktigt!. Med tveksam menas att man inte har någon bestämd uppfattning om saken i fråga. Tror jag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida