Hej på er alla, kul med så mycket feedback, verkligen!
Dividend - Tack, ja texten är inte direkt positiv. Som du beskriver så är den minst sagt uppgiven. Kul att även få en kommentar på texten, tack för det.
Wernborg - Tungt

Mycket tack vare Emus tjocka trummor måste jag säga. Gitarrfillsen gillar jag själv (ja jag vet

), behåller dom tillsvidare, får se om fler klagar, då får dom åka. Sången är lite mer stadgad nu. Tack för bra feedback W, som alltid.
Marruschkka - tackar marre, har fixat lite med sången. Återkom gärna!
equality - tack
jonnerstone -

Fan vad glad jag blev av din kommentar, tack! Verkligen fina ord, uppskattas. Speciellt när det kommer från dig.
SYNTH - tackar
zauron_87 - Kul att du gillar låten. Trummorna där fick jag från emu, så han får svara på det om han dyker upp här. Det enda jag gjorde var att lägga ett filter som tar bort diskanten tills andra versen kickar igång, då släpper jag upp det.
Eko - Kul att arret uppskattas. Jag har redigerat lite på nya versionen, återkom gärna. Emu är kung på snacka coolt.
asti - Tack för kommentar trots det. Kul att du gillar mix/arr/prod.
MikaelEdebro - Tack! Både jag och emu är suckers för såna produktioner, där det rör sig mycket runtomkring, kul att du poängterar det. Det är små sekunder på brass bland annat.