Kontrollrummet

equality - Carry on

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
LÅTNAMN: Carrry on
ARTIST/GRUPP: e
GENRE: pop
LÅTLÄNGD: ca 2 min
KOMPOSITÖR: e
PRODUCENT: e
EV. MEDVERKANDE: nej
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3

Långt uppehåll med låtskrivandet här. Idéerna finns nog men ids inte riktigt spela in någonting. Nu under semestern och regniga dagar finns ju nästan inget att skylla på... Detta är ett enkelt stycke som gjordes till dottern när hon hade det lite besvärligt.
Hoppas att den kan betraktas som klar. Jag inser bristerna i fr a sången och syntsolot. Om någon vill hjälpa till vore det kul!  :)
Feedback är ju alltid välkommet och jag skall bli en bättre medborgare strax och feedbacka mer. Vi hörs!

0814: Ny version: Synth väck, cello och piano in, a-guresolo nu.

0819: Ny version: Trummor väck, pannat körer och elpiano enlig Mahans råd. Cello bättre i synk hoppas jag. 

 
« Senast ändrad: 20.08.2010, 00:55:44 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Kul att ha dig tillbaka på banan igen :D
Läckert gitarrspel där i början, men den akustiska låter väldigt komprimerad.
Nivåerna på basen är lite ojämn tycker jag.
Partiet med "I hold you like a sparrow" samt efterföljande - där tycker jag musiken ska vila mer, basen behöver inte vara så energisk på dom ställena.
Får lite Crosby, Stills & Nash över det hela. Dock inte samma precisa stämmor, och det kan man väl inte begära heller.
Hoppas dottern fick lite ny livskraft (eller vad det nu var som saknades) med denna låt!


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Kul att ha dig tillbaka på banan igen :D
Läckert gitarrspel där i början, men den akustiska låter väldigt komprimerad.
Nivåerna på basen är lite ojämn tycker jag.
Partiet med "I hold you like a sparrow" samt efterföljande - där tycker jag musiken ska vila mer, basen behöver inte vara så energisk på dom ställena.
Får lite Crosby, Stills & Nash över det hela. Dock inte samma precisa stämmor, och det kan man väl inte begära heller.
Hoppas dottern fick lite ny livskraft (eller vad det nu var som saknades) med denna låt!

Hej Tokai! Jo hon blev glad för för låten. Du har rätt, lite rörigt där i andra B-delen, ändrat nu och dessutom tagit bort kompressionen på ak gitarren.  CS & N härlig referens! Tack!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Tycker detta är känslosamt och tilltalande, yes, speciellt sticket med "holding like a sparrow"...fint parti. Sen från 1:25 blir det snygg stämsång. Bra.

Snyggt, och jag förstår dotra blev glad över denna fina sång :rolleyes:

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Tycker detta är känslosamt och tilltalande, yes, speciellt sticket med "holding like a sparrow"...fint parti. Sen från 1:25 blir det snygg stämsång. Bra.

Snyggt, och jag förstår dotra blev glad över denna fina sång :rolleyes:

/Marre

Roligt att du tycker så Marre!  :wub: Tusen tack! Ändrade nu lite till: de-essern på, automatiserade guran, trummor med mer transient, syntsolot ändrat... alltid hoppas man på det bättre.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Mysigt med gitarrplock. Såg på nån av de sidor du har på webben att du har många godsaker att lyssna på. Har lyssnat igenom en del av ditt material där och det är en hel del du gjort.
Men länken (som är i vänsterkolumnen) till Myspacesidan ser inget vidare ut. Har du sett? Kans den göras rätt?
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Mysigt med gitarrplock. Såg på nån av de sidor du har på webben att du har många godsaker att lyssna på. Har lyssnat igenom en del av ditt material där och det är en hel del du gjort.
Men länken (som är i vänsterkolumnen) till Myspacesidan ser inget vidare ut. Har du sett? Kans den göras rätt?

Nemen, det var verkligen hyggligt att du påpekade felaktig länk! Fixat nu liksom en del otajtheter i mixen förhoppningsvis. Tack för att du lyssnade på denna och andra låtar. Jo några har det blivit och frågan är om man skall försöka få till något album... :huh:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


asti

  • Gäst
Roligt att höra från dig igen! Får också vibbar av Crosby, Stills & Nash.
De hade f.ö. en låt som hette likadant om jag minns rätt...?
Som vanligt fint gitarrspel och en del spännande harmonigångar.
Snyggt också med dom utpanorerade körstämmorna i den senare delen av låten.
Det är väl i början av låten som sången kanske kunde slipas på en aning.
Skön rytm och snyggt när det bromsar upp i "sparrow"-avsnittet.
Men låten är lite kort va....?  :)


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 249
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Har lyssnat med laptophögtalare men även innan och då slog det mig att synten kändes mal placé - blev därför glad när jag läste att du fixat med den - men den är ju kvar! Ska lyssna i bättre hörning återkommer. BTW kul att se nåt från dig igen :)
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad SYNTH

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 262
    • Visa profil

Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Mysigt med gitarrplock. Såg på nån av de sidor du har på webben att du har många godsaker att lyssna på. Har lyssnat igenom en del av ditt material där och det är en hel del du gjort.
Men länken (som är i vänsterkolumnen) till Myspacesidan ser inget vidare ut. Har du sett? Kan den göras rätt?
Nemen, det var verkligen hyggligt att du påpekade felaktig länk! Fixat nu liksom en del otajtheter i mixen förhoppningsvis. Tack för att du lyssnade på denna och andra låtar. Jo några har det blivit och frågan är om man skall försöka få till något album... :huh:

Nu fungerar länken - trots att den inte är helt korrekt.  B)
Om du vill - plocka bort en av fyra " /;)
« Senast ändrad: 05.08.2010, 20:21:53 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
asti: Marrow och sparrow rimmade Stills på i Suite: Judy blue eyes. Behöver nog slipas här och där och förlängas! Kanske blev den lite väl söt i tonen med alla stämmor...? Tack för ingående kommentarer. Kul!
Eko: Blev lite retroinspirerad (av Beatlestråden bl a) och försökte hitta nåt synth-ljud à la Here comes the sun. Vad skall det vara i stället? Piano? Flöjt? Hammond? Ibland blir det inte som man tänkt sig. Skära elefanter i st f de mer vardagsgrå...
SYNTH: "Fått"?  :D Som en skänk från ovan? "Fått till" menar du säkert. Tackar särskilt!
MaxB: Fasen, jag ser inte det du ser hur jag än letar  :huh: :o :rolleyes: men, men det verkar funka med länken nu iaf.
« Senast ändrad: 06.08.2010, 03:36:55 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 249
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Nu hörde jag på riktigt. Jodå det ska vara violin och den får gärna vara lite sprödare än nu och flöjten i slutet får gärna vara lite tydligare (tvärflöjt) och låten får gärna vara lite längre - nu låter det som om jag klagar men det gör jag inte alls - skön låt men för kort, väldigt bra gitarrljud och bra harmisar á la Eq.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Eko:
Tack! Jo jag har beställt en violin  :rolleyes: Nja, boastade synthen, elpianot (ej flöjt) och mastern samt tog något vintagefilter på sången. Tyckte det väl blev lite bättre och har inte rattat bort mig då.  :rolleyes:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


asti

  • Gäst
Det finns en låt med Crosby, Stills, Nash & Young, som heter "Carry on" på albumet "Déjà vu"! Det var den jag menade.
Den har som sagt inga likheter med din låt, men lyssna gärna på "a capella-sticket" - det är suveränt!
En av mina absoluta favoritskivor när det begav sig! Nog sagt om detta!  :)
Ser fram emot vidareutvecklingen av din låt!
/Asti


Utloggad robc

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 138
    • Visa profil
Bra text. Gillar synthslingan, för den är så oväntad.
Skön låt, nästan lika bra som "Come on"...

robc


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
asti: Ja visst! Jag älskade den plattan med Youngs Helpless och Joni Mitchells Woodstock. Pojkvännen Graham Nash förbjöd henne åka dit, "för farligt"! Framförandet Woodstock av Suite: Judy blue eyes är fortfarande en fåtöljvältare. Försökte plocka ut Stills guraspel men lyckades aldrig. Han kör med drop-D eller nåt sånt. Tack Peter för remindern och peptalk!
robc: Robban, du är jämt så snäll och kommer till och med ihåg en låt med nästan samma namn! Bugar till fotknölarna! Synthslingan var jag ju väldigt tveksam till...  :rolleyes:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Willkommen zu KR once more Equality! :D

Härlig låt. Som vanligt.
Min enda invändning och den är så minimalt viktig, att du kan bortse från att läsa nästa rad:
Visor och pop, bör sjungas på svenska! Rock kan gå an :D

Det är min åsikt för all tid jag har kvar av mitt liv. Fan, jag måste sluta röka... Har ju snusperioder (långa) ibland...

JAja, skitbra pop är det och gitarrspelet är glimrande som vanligt....

https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Willkommen zu KR once more Equality! :D

Härlig låt. Som vanligt.
Min enda invändning och den är så minimalt viktig, att du kan bortse från att läsa nästa rad:
Visor och pop, bör sjungas på svenska! Rock kan gå an :D

Det är min åsikt för all tid jag har kvar av mitt liv. Fan, jag måste sluta röka... Har ju snusperioder (långa) ibland...

JAja, skitbra pop är det och gitarrspelet är glimrande som vanligt....



Tack Dividend! Svenska vill ja gärna skriva på men jag får inte till det riktigt, det är som viss sorts musik inte passar (mig) på svenska. Rökat skall du definitivt lägga på hyllan, ju tidigare desto bättre för hälsan och därmed livslängden. Snuset är för mig också komplicerat, ungefär som musiken. Har långa fria perioder men aldrig känt mig så där jättemotiverad att lägga av helt men man kan ju göra pausar längre och längre. Försvinner till Barcelona några dagar och förlänger snusstoppet ett tag till.  :rolleyes:
« Senast ändrad: 07.08.2010, 22:52:08 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Jätteskön låt. Luftig och fin ljudbild, du är konsekvent i dina inspelningar, du skulle kunna lägga ihop dem som ett album och de skulle passa varann perfekt i soundet.

Synthen är nära moog-idealet, men låter något för övertons-ljus tror jag.

Sången är tyvärr inte riktigt i pitch överallt. Du låter lite som att du är rostig, som att du inte riktigt håller stämbanden igång genom att sjunga mycket, eller nyligen har varit förkyld.

Sparrow-partiet är underbart, sluttakten kanske låter lite taffligt. Men kul att höra något nytt från dig, det känns som det var ett tag sedan.
DON'T PANIC


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Mina retrotankar går till Peter Gabriel - Solsbury Hill då jag hör delar av ditt eminenta gitarrspel.
Såg nyss videon med en lekfull farbror som sjunger låten:

MaxB: Fasen, jag ser inte det du ser hur jag än letar  :huh: :o :rolleyes: men, men det verkar funka med länken nu iaf.

Länken till din myspacesida ser jag längst ner i statusfältet i Firefox och andra webbläsare om jag först aktiverar med en bock via menyn Visa -> Statusfältet
Då man håller musen över en länk kan man se adressen som länken pekar på.


Webbadresser innehåller bara en slash / efter com - till vänster om equality100.
Men webbläsare har ofta varit förlåtande och accepterat felaktig kod. Därför fungerar det ändå.
« Senast ändrad: 08.08.2010, 10:28:36 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Du låter lite som att du är rostig, som att du inte riktigt håller stämbanden igång genom att sjunga mycket...



Precis så är det. Jag sjunger väldigt sällan och då går det ju inte. Får leta efter en lämplig kör till hösten. Tack för att du gk-ar i övrigt och supernajsa kommentarer!



Mina retrotankar går till Peter Gabriel - Solsbury Hill då jag hör delar av ditt eminenta gitarrspel.
Såg nyss videon med en lekfull farbror som sjunger låten:

iaf.

Länken till din myspacesida ser jag längst ner i statusfältet i Firefox och andra webbläsare om jag först aktiverar med en bock via menyn Visa -> Statusfältet
Då man håller musen över en länk kan man se adressen som länken pekar på.


ebbadresser innehåller bara en slash / efter com - till vänster om equality100.
Men webbläsare har ofta varit förlåtande och accepterat felaktig kod. Därför fungerar det ändå.


Aha! Stort tack för utförlig förklaring med bilder! Solisbury Hill är min favvolåt med PG, den absorberar mig direkt med gitarrintrot. Häftigt med sådana referenser! Tack igen och hälsningar från ett 30-gradigt Barcelona där nu mörkret faller och inbjuder till en bättre medelhavsmiddag med karaff rödvin.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad stajo

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 985
    • Visa profil
Tjena
Jo tycker det är en fin låt som har någon positiv förväntan i sig.
Kanske hade den funkat bättre på svenska?
Gitarrspelet gillade jag också :). Funderade på om gitarren var lite väl spetsig i mixen jämfört med den runda basen...
Gott
www.myspace.com/staffanjonsson


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Mina retrotankar går till Peter Gabriel - Solsbury Hill då jag hör delar av ditt eminenta gitarrspel.
Såg nyss videon med en lekfull farbror som sjunger låten:

...hälsningar från ett 30-gradigt Barcelona där nu mörkret faller och inbjuder till en bättre medelhavsmiddag med karaff rödvin.

Shysst webblänk du har nu!  B)
Det där med Barcelona låter inte alls fel. Underbar beskrivning med få ord, Skulle gärna vara där! 30 grader, kväll, medelhavsmiddag med en karaff rödvin. Underbart!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
stajo: Hej! Kul att du gillar detta. Svenska absolut men förmår mig inte längre... Ska kolla gitarrsoundet och nog byta ut sång(are) och synth. Tack Staffan!
MaxB: Precis kommit hem från kortsemestern i Barcelona efter att ha rest i över tio timmar. Kollade Barcas tröjor, de flesta stod det "Messi" på och kostade flera hundra kronor. För dyrt och för svårt att "bära upp" en sådan tröja med anständighet.  :D
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Groove agent(?)-rytmerna känns lite utslitna nu.

Tycker inte du ska försöka sjunga så fint som du försöker nu. Sjung ut människa!!  :D

Mycket bra melodier. Bra text.

Vill ha lite Bruce Hornsby-stuk på pianot till denna och slipper helst syntsolot. Skulle nog kunna tänka mig hela låten i lite större västkustformat.

Bra. Hoppas på en fortsättning.


PS. Tack för att du besparade mig box-eländet. DS.


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Groove agent(?)-rytmerna känns lite utslitna nu.

Tycker inte du ska försöka sjunga så fint som du försöker nu. Sjung ut människa!!  :D

Mycket bra melodier. Bra text.

Vill ha lite Bruce Hornsby-stuk på pianot till denna och slipper helst syntsolot. Skulle nog kunna tänka mig hela låten i lite större västkustformat.

Bra. Hoppas på en fortsättning.


PS. Tack för att du besparade mig box-eländet. DS.



Aj, aj. Det var ord och inga (trubadur)visor. Håller med dig om allt utom trummorna som är Battery 3. Jag får gå till en sångpedagog.
Bruce Hornsby gillar jag starkt och tror mig förstå hur du tänker. Tack Wernis!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Jag får gå till en sångpedagog.
Nja. Där tolkar du mig fel. Lite mer attityd tror jag räcker. Och håll inte igen.

Påt igen.

 :)


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Jag har igår och idag lyssnat på ett flertal låtar här på Kr och de flesta tycker jag ha varit blekare än vad de brukar vara. Jag tror det har att göra med att jag den senaste tiden i och med Beatles-tråden har lyssnat en del på på dom och då verkar det som annat jag hör låter lite tunt, och själv känner jag som tämligen meningslöst att försöka göra något eget - jag menar whats the point?

Även din låt tycker jag är lite blekare än vad de brukar vara - men som sagt det kan bero på referensen ovan.
Men bra text, bra stämsång och Sparrow-partiet är riktigt bra, fina harmonier
Men synthen är inte lyckad. Ljudet stämmer inte med låten (det är sällan en synth gör det i mina öron) Ersätt gärna med något på gitarr.

Ser att du varit i Barcelona - Härlig stad!
Var där för något halvår sen - gick omkring i de små gränderna i den där gamla stadsdelen nere vid havet och slank in på skumma barer, hamnade på ett revolutions-cafe där whiskyn kostade 10 kr och satt på ett litet torg med en öl och drunknade i alla de där bruna ögonen.  ^_^
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
SENT som attans! Ny version med ny sång, nytt solo och lite annat, om nån orkar.

Wernborg: Yes, tack! Men det är svårt att nå de höga tonerna.  :unsure:

cykeln:  Det räcker att lyssna på mycket här... och det går inte att polera en sk-t-korv liksom men jag har försökt att ta till mig kritiken och ändrat en del i en ny version och skrotat synthen bl a.
Tack för alla Beatles-tube-länkar. Fascineras av att höra hur Lennon söker sig fram harmonimässigt på nån av klippen.
Barcelona var ett härligt återseende. Vi gick också Barri Gotic, hittade inte lika billig whisky men inmundigade en fantastisk tapas-middag.
 
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


clavinova

  • Gäst
Hehe, nog kan den nog spelas på YWTK eller vad nu stationerna på västkusten kan heta. Möjligen lite för "intelligent" för att tillhöra skvalradion då... Gillade den, allvarlig text men mysig stämning i den. Grymt avundsjuk på din räkor! ;)


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Det är skönt. Hittar inte andra ord. Den här versionen med gitarrer gillar jag mest!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Vallhagen

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 845
  • fan fan
    • Visa profil
    • Primitiv hemsida. Min musik här!
Citera
0814: Ny version: Synth väck, ...
 

Första gången jag hör denna låt, men jag kan ändå säga att den mår alldeles utmärkt utan synth. Säkert helt rätt att ta bort den.

Snygga harmisar, bra gitarrer (spel och idé).

På det hela taget bra bra.

tjing på dig!
Nu på myspace! http://www.myspace.com/vallhagen
Å hej, Jag o Dede på myspace! http://www.myspace.com/splitteralternative
...och Hellvalla Burn! http://www.hellvallaburn.com/
Yeah!


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 391
    • Visa profil
    • SoundClick
Clavvis: Västkuststationerna brukar börja på "K" nånting. Intelligent vet jag inte men kul att du tycker så. Thnx man!
MaxB: Tack för osviklig feedback. Imponerande demokvota och att du hinner med. Glädjespridare i såväl ord och ton här på KR!
Vallis: Tackar, tackar! He, känns nästan lite dumt att ligga uppe med en sån här lättviktig (men allvarligt och ärligt menad) låt efter att ha lyssnat på ditt och 1up:s monumentala rockfyrverkeri. Ha det gott!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Ja, jag tror den blev snäppet bättre nu, lite mera rytmiskt bubblande mot slutet också.
Måste säga att de ljusa stämmorna på Sparrow-partiet är geniala! Stämman i versen är till en början en aning ur pitch, det var nog mest den jag reagerade på vid förra lyssningen. Behaglig mix och master!
DON'T PANIC