Forum > Färdiga produktioner
MaxB - I do love you
zorrow:
Nog är den färdig. Härlig låt och bra mix. Svängigt och du sjunger jättebra (trummisen missar bara ett slag vid 1,47 men det kan man leva med). Färdigfacket var det! B)
MaxB:
--- Citat från: zorrow skrivet 17.07.2010, 12:38:56 ---Nog är den färdig. Härlig låt och bra mix. Svängigt och du sjunger jättebra (trummisen missar bara ett slag vid 1,47 men det kan man leva med). Färdigfacket var det! B)
--- Slut citat ---
Jag hittar inte missen vid 107 sekunder så jag accepterar den missen. Tack för sväng och sångtyck.
Wernborg:
Låter som nån gammal singer-songwriter från Woodstock. (positivt)
Sticket? vid 130 och sedan resten av låten sliter och drar i timingen. Svårt att sätta fingret på något speciellt, men det håller inte riktigt ihop. Tror Zorrow syftar på 1,37. Just där omkring är otajtheten som mest tydlig.
Skön låt och bra jobbat med körerna. Gött munspel också.
MaxB:
--- Citat från: Wernborg skrivet 18.07.2010, 01:34:35 ---Låter som nån gammal singer-songwriter från Woodstock. (positivt)
Sticket? vid 130 och sedan resten av låten sliter och drar i timingen. Svårt att sätta fingret på något speciellt, men det håller inte riktigt ihop. Tror Zorrow syftar på 1,37. Just där omkring är otajtheten som mest tydlig.
--- Slut citat ---
Tack för Woodstockplaceringen. Tackade ja till den spelningen!
Har lyssnat igen vid 97 sekunder och 137 sekunder och hör bara den normala slirigheten i timingen. Sånt är livet här, inget är helt perfekt. Det är kul med kör och munspel. Jag skulle vilja höra munspelspartiet, på väg hem i sommarnatten, eka mellan husväggarna på en gata i staden, från nån öppen balkong där en fest pågår och tänka: "Jabbi, det är jag som har gjort den". :D
Wernborg:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.07.2010, 09:39:27 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 18.07.2010, 01:34:35 ---Låter som nån gammal singer-songwriter från Woodstock. (positivt)
--- Slut citat ---
Tack för Woodstockplaceringen. Tackade ja till den spelningen!
Har lyssnat igen vid 97 sekunder och 137 sekunder och hör bara den normala slirigheten i timingen. Sånt är livet här, inget är helt perfekt. Det är kul med kör och munspel. Jag skulle vilja höra munspelspartiet, på väg hem i sommarnatten, eka mellan husväggarna på en gata i staden, från nån öppen balkong där en fest pågår och tänka: "Jabbi, det är jag som har gjort den". :D
--- Slut citat ---
Du kan ju korrigera det om du vill. Varför inte göra det?
Om den ska eka från okända människors balkonger behöver du nog fixa till detta.
:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida