Forum > Färdiga produktioner

Gurano å Asti - Heavenly fun

<< < (7/7)

Emulator:
Jag gillar arret, och sången! Skitskön melodi, skönt sound på guran också.

Men det är för otajt för mig, och delayerna framhäver det.

Gurano:

--- Citat från: Emulator skrivet 21.08.2010, 00:06:19 ---Jag gillar arret, och sången! Skitskön melodi, skönt sound på guran också.
Men det är för otajt för mig, och delayerna framhäver det.

--- Slut citat ---
Kul att du gillar lite ändå ;)
Tack för att du lyssnade

Gurano

equality:
Helskönt! George Harrison indisk-inpirerad musik fast på 2000-talet. Rökelse, tablas och en och annan pipa med obskyrt innehåll är vad jag associerar till förutom ren psykodelia alltså  :D.
Jag kan inte höra att det skulle vara otajt men inte speciellt bra på att höra sånt. Toppen co-lab gubbs!
Tror jag skickar en fil till brorsan, han gillar sånt här (liksom jag) om det är ok...?

Gurano:

--- Citat från: equality skrivet 23.08.2010, 14:05:55 ---Helskönt! George Harrison indisk-inpirerad musik fast på 2000-talet. Rökelse, tablas och en och annan pipa med obskyrt innehåll är vad jag associerar till förutom ren psykodelia alltså  :D.
Jag kan inte höra att det skulle vara otajt men inte speciellt bra på att höra sånt. Toppen co-lab gubbs!
Tror jag skickar en fil till brorsan, han gillar sånt här (liksom jag) om det är ok...?

--- Slut citat ---
Jag kan inte heller riktigt höra otajtheten, men vi hör ju alla olika saker. Kul att du gillar - för min del är det helt ok att skicka till din brorsa :)

Ha det gott
Gurano

Gurano:
Nu får den så lov vara klar, enligt mig. Jag är nöjd.

Ha det
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion