Forum > Färdiga produktioner

Gurano å Asti - Heavenly fun

(1/7) > >>

Gurano:
LÅTNAMN:                 Heavenly fun
ARTIST/GRUPP:          Gurano & Asti
GENRE:                     Bra musik
LÅTLÄNGD:                4,27
KOMPOSITÖR:            Gurano
PRODUCENT:              Gurano
EV. MEDVERKANDE:     Asti - på bas och sång
INSPELNINGSÅR:         2010

Sättning:
Gurano - Guror mä myche eko
Gurano - Orgel
Gurano - Kör
Gurano - Koklocka
Gurano - Spaceljud
Gurano - Trummor
Gurano - bas
Asti - bas
Asti - Sång

Nu när 1a arbetsdagen är slut efter några veckors semester gjorde jag detta plojutkast.
Tänkte bjuda upp till dans och fråga om någon/några vill haka på med olika egna pålägg. Finns massor av utrymme för goda ideer!

Eddi:
Skönt gung här Gurano och jo det kan säkert fyllas på med något fast jag gillar pauserna som dom är faktiskt.

Gurano:

--- Citat från: Eko skrivet 05.07.2010, 23:55:49 ---Skönt gung här Gurano och jo det kan säkert fyllas på med något fast jag gillar pauserna som dom är faktiskt.

--- Slut citat ---
Kul att du gillar. Nu utökad med koklocka och spaceljud.

Jo pauserna är rätt ok, men jag hoppas att några hakar på och bidrar med vad de hör för sina inre öron. Själv kan jag höra en läcker basgång och vacker hög änglasång för mitt inre öra.

Ha det gott
Gurano

MaxB:
Steve Hillage is back!
Har du lyssnat på honom? Det verkar vara ditt signum att med ekot skapa den atmosfären.

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 06.07.2010, 11:51:42 ---Steve Hillage is back!
Har du lyssnat på honom? Det verkar vara ditt signum att med ekot skapa den atmosfären.

--- Slut citat ---
Jodå jag har hört SH, det finns likheter men också stora skillnader. Vet inte riktigt om eko är mitt signum då jag har en, i min smak, mycket blandad och brokig låtkompott....men visst, när jag väl använder delay så arbetar jag gärna efter vissa musikaliska delayprinciper :)

PS! Ingen som vill dansa ??  B)

Ha det
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion