Forum > Färdiga produktioner
Gurano å Asti - Heavenly fun
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.07.2010, 07:49:11 ---Många verrar blir det. Mer till folket!
--- Slut citat ---
Nja inte så många - bara 2 st B)
Gurano
hogge:
Inte riktigt min grej detta, även om det är ett bra hantverk. Sång & musik är klanderfritt, men låten tilltalar mig tyvärr inte.. Men men, smaken är som...
Hur som helst så föredrar jag Jonnerstones trummor om man måste välja. De sätter lite mer tryck i låten kan jag tycka..
Gurano:
--- Citat från: hogge skrivet 14.07.2010, 16:20:10 ---Inte riktigt min grej detta, även om det är ett bra hantverk. Sång & musik är klanderfritt, men låten tilltalar mig tyvärr inte.. Men men, smaken är som...
Hur som helst så föredrar jag Jonnerstones trummor om man måste välja. De sätter lite mer tryck i låten kan jag tycka..
--- Slut citat ---
Man måste ju inte gilla allt - sånt är livet - men tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera.
Ha de
Gurano
Gurano:
Tja!
Jag la just på en basslinga på det ösiga sticket - men är lite osäker om det jag hade för mycket reverb på basen? Drunknar den eller framträder den ok?
Ha det
Gurano
Gurano:
Nu med ny text på sista vers/refräng och med liten överstämma på delar av spåret
Nu oxå med bas på ösigt stick. Börjar kännas klar.......eller?
Tyck gärna till
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida