Forum > Färdiga produktioner

Gurano å Asti - Heavenly fun

<< < (3/7) > >>

Gurano:
Fasen va kul att höra ditt bidrag, nu när jag kom tillbaka från stugan på landet :)

Du har ett PM

Gurano

asti:

--- Citat från: Eko skrivet 11.07.2010, 01:47:39 ---Wow George Harrison möter John  Lennon känns det som riktigt riktigt intressant detta - låter hur bra som helst och ni kompletterar varandra ypperligt.

--- Slut citat ---
Tack för det! Underbara jämförelser även om det är sanslöst överdrivet!  :wub:
Gurano tänker förlänga låten, så det kommer väl att hända en del ytterligare med låten.
Tack för lyssning och kommentar!
/Peter

asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.07.2010, 02:51:14 ---Trevligt colab! Bra sång till denna musik!

--- Slut citat ---

Ja, det kändes inspirerande att försöka lägga lite sång till detta. Roligt om det blev lyckat.
Snygga gitarrer som Gurano lagt och spännande refräng i lite "avig" takt.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

jonnerstone:
Hej där!!

Kom hem till Sthlm idag efter tre veckors semester i Budapest och i skåne. Lite cubase-abstinens. Så hörde jag denna flummiga lilla pärla. Slängde på lite trummor och annat rytmiskt. Fick ju bli på den existerande mp3:an så Guranos trummor ligger också där, så det låter lite knas ibland, men man förstår idén iaf. Skulle va kul att få en ren mp3:a med Astis sång och utan Guranos trummor och ko-klocka. Då hade man kunnat fixa till det lite snyggare.  :)

Det är kanske inget att ha, men det var trevligt att få återse cubase igen iaf  :lol:

[mp3=200,20,0,center]http://musik.biscuitbarney.com/heavenly_fun_drumfeast.mp3[/mp3]

Gurano:
Hejsan
Roligt när fler vill prova på mina små bidrag Jonnerstone. Du har fått till många intressanta grejor (enstaka grejor passar mindre bra enligt min smak). Men skicka över filerna så får vi höra hur det låter utan mina trummor!

Ovetandes och parallellt med att du har fibblat med min låt så har jag oxå fibblat lite. Låten är nu längre och med ett....tja tokigt stick mot slutet - ville bryta med nåt oväntat, tror jag :). Troligen kommer många av er tycka att sticket förstör...men ge det några lyssningar  B)
Detta, mitt nya bidrag, saknar bas på sticket men det kommer. Jag har oxå för tillfället bara klippt in Astis text på slutet (han ska sjunga om lite grejor och sjunga in nytt vid tillfälle).

Ha det gott
Gurano

Förlängd verre med galet stick:
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Heavenly_LongVersion_withSONG.mp3[/mp3]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion