Forum > Demolåtar
Gurano - Hysteria, Vacation Ahead
Gurano:
Hogge: Tack för feedback. Du har rätt i att det behövs lite variation - ska väl lägga in nåt extra vad det lider.
Åter hmmmm - nu har 83 kollat men ännu ingen mer feedback.
Det ger vid handen att jag faktiskt lägger ner det här forumet - åtminstone för ett tag......
Ha de gott och vi hörs kanske senare
Gurano
cykeln:
Bra ljud
Bra spelat
Uppfattar det som en slinga som upprepas med små variationer
Låter lite som en liveupptagning med ett band som går loss lite som avslutning på en låt.
I mina öron skulle det nog behövas typ ett sångtema som läggs ovanpå eller ett brejk/stick som bryter av
Keep it up!
Gurano:
--- Citat från: cykeln skrivet 18.06.2010, 13:32:31 ---Bra ljud
Bra spelat
Uppfattar det som en slinga som upprepas med små variationer
Låter lite som en liveupptagning med ett band som går loss lite som avslutning på en låt.
I mina öron skulle det nog behövas typ ett sångtema som läggs ovanpå eller ett brejk/stick som bryter av
Keep it up!
--- Slut citat ---
Hej och tack för feedback Cykeln.
Ditt öra är bra för det är just små variationer som jag bollar lite med. Sång skulle helt klart tarvas men vi får se om det någonsin blir till.
Ha det gott
G
Eddi:
Bra lirat men jag håller med om att ett ordentligt brake behövs i mitten med nåt helt annat för att sedan återkomma till det "stressiga" stycket.
PS en av de 83 var jag som varit inne och läst men just då inte haft tid att lyssna som jag gjort nu. Ang. KR stå ut annars gör någon annan det :D
Gurano:
--- Citat från: Eko skrivet 05.07.2010, 09:27:01 ---Bra lirat men jag håller med om att ett ordentligt brake behövs i mitten med nåt helt annat för att sedan återkomma till det "stressiga" stycket.
PS en av de 83 var jag som varit inne och läst men just då inte haft tid att lyssna som jag gjort nu. Ang. KR stå ut annars gör någon annan det :D
--- Slut citat ---
Jo det är nog så att ett brake behövs - ska testa att lägga in det vad det lider.
Tack för synpunkterna
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida