Jäkligt bra!!! Va e det för trummor? Måste väl ändå vara inspelade på rikt?
Låter hur skysst som helst och ett jäkla driv!
Sången tycker jag är lite låg i lurarna, när låten drog igång och jag väntade på att sången skulle komma in så förväntade jag mig en fet "IN THE FACE" mixad sång. Detta fungerar ju jävligt bra ändå, men jag skulle älskat det om det kändes som en fetsmocka i nyllet när sången kommer in 
Skitfint mixat vilket fall. Låter färdigt hos mig trots att det är en slask enl. dig haha
Ska bli spännande att följa utvecklingen på denna om du kör vidare på den.
Grym sång också föresten!
mvh Bass
Oj va skoj... Verkligen hedrande detta

Jag gäller trummorna så vet jag inte vad det är.. Det är Freddys prylar det där, men jag jar skickat frågan vidare till honom.
Vad gäller sången så har flera sagt samma sak - att den borde höjas - men jag tyckte inte så. Jag var oerhört förkyld i slutet av denna process och det här var den sista låten som jag gjorde till plattan och tyvärr så är jag inte särskilt nöjd med sången här - liksom på t.ex. "John Smith" och just därför ville jag dämpa den så mycket som möjligt... Fel eller rätt? Smaksak antar jag..
Det är ju nu ingen slask länge. Inte om Du lyssnat på den version som finns i den länkade tråden i alla fall (vilket Du antagligen gjort med tanke på Ditt omdöme om trummorna). Nu är denna låt, samt 11 till, på väg till pressarna
Tjou på dej HOGGE!
Va fanken håller du på med??? Detta ä ju helt fantastiko, abselut fantastisk låt!
Både syntetiska och autentiska delarna sitter som SCMÄCK! Och din sång kronar hela verket! 
Lite skruvande på mixen så ligger detta alster på Europalistorna.
Lite mer rum åt sången med (OBS bara lite) mer reverb (eller aningen delay) Och bred ut stämmorna över ljudbilden med lite mer reverb.
Jag är imponerad, lyfter hatten o hoppas på mera, BRAAAVOO! 
h. johan
Oj så Du tar i Johan
Men det är fantastiskt kul att Du - med Din erfarenhet & Dina kunskaper - tar så starka uttryck. Otroligt skoj.. Jag gillar den här låten väldigt mycket också och tycker nog att det är en av de starkaste låtarna på skivan.
Tyvärr - som Du redan förstått (kanske) - så är det nu färdigskruvat på mixen.. Alltså Freddys mix (som Du hittar via denna länk http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=23210.0)...
Återigen stort tack Johan - jag ska försöka hitta fler låtar som denna så fort jag flyttat hem från båten