Forum > Demolåtar
Hogge - "The Beginning"
hogge:
Men OJ... Tack till Er alla... Vansinnigt kul.. :lol:
Jag har ju inte haft lust till musik på länge nu, och dessutom så dras jag med ett trasigt långfinger & en trasig hals (får ta mig i kragen & uppsöka läkare nu) sedan månader tillbaka så det har inte varit lätt...
Men så kom detta till mig, när jag tittade på TV, och det blev en riktigt kul grej... Får fila vidare på detta, så får vi se vad det blir..
Mest glad är jag att lusten till musik så sakta börjar att återvända..
Återigen stort tack för alla vänliga ord...
Tokai:
Bra tryck i det hela. Sången ligger rätt i mixen fastän den är lite låg. Själva låten har jag inte så mycket att säga om. Men den ska absolut utvecklas.
Gillar också syntfiguren, en sån grej man kommer ihåg
hogge:
--- Citat från: Tokai skrivet 15.06.2010, 22:31:56 ---Bra tryck i det hela. Sången ligger rätt i mixen fastän den är lite låg. Själva låten har jag inte så mycket att säga om. Men den ska absolut utvecklas.
Gillar också syntfiguren, en sån grej man kommer ihåg
--- Slut citat ---
Tack Tokai.. Mycket uppskattat! Och ja, jag ska absolut försöka utveckla detta...
asti:
Vilket tryck!!
Gillar basspel/ljud speciellt! Mixen låter bra också tycker jag.
Undrar om inte sången skulle behöva aningen mer reverb för att matcha helheten...?
Ja, den här måste du göra färdigt, den var riktigt skön!
/Asti
Gurano:
Bra ös och bra tryck, fastnar gärna i skallen - å det e ett gott tecken på dänga :)
Tycker dock att trummorna är lite för instängda för min smak.
Tycker oxå att sången krockar lite (frekvensmässigt) med plockguran vid 24-25. Jag vet att detta är ett tidigt utkast men jag säger det ändå. Håller man inte med så är det ju bara att strunta i B)
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida