Forum > Demolåtar

Hogge - "The Beginning"

<< < (5/7) > >>

hogge:

--- Citat från: Kornstad skrivet 29.06.2010, 00:23:59 ---Tjohoooo!!  Jag kan lyssna på musik idag!!   Har samma problem som dig av någon anledning, fast här brusar min telefon nåt vansinnigt också? Det har vart här tre ggr nu men inte fått fixat.    :(    Tar evigheter att ladd upp ngt eller att lyssna.

Det här var svinbra!!
Skulle vilja får ett lite klarare sound med delay a'la U2 på kompet i versen och upp med sången lite mer i volym, men annars helgrymt. Och du snackar om att jag är begåvad......      ;)

Ska bli riktigt kul att höra slutresultatet på denna!

--- Slut citat ---

Förlåt att jag inte svarat tidigare, men det är inte alltid som jag har ett fungerande BB här i båten...

För övrigt: Tack snälla Kornstad.. Va skoj att Du gillar.. Jag försökte få till ett U2-sound på gitarren där, men lyckades inte hela vägen.. Nu ligger låten hos Freddy och förhoppningsvis kan han lyckas bättre?

Tack igen!!

PS: Vad gäller brusande telefoner så är det precis det problemet jag har (hemma alltså) också.. Det börjar med sprak i luren och sen lägger BB:et av. DS

Alatar:
Mycket lovande och bra låt så här långt.
Skall bli kul att följa hur den utvecklas.  :)

hogge:

--- Citat från: Alatar skrivet 14.07.2010, 14:17:18 ---Mycket lovande och bra låt så här långt.
Skall bli kul att följa hur den utvecklas.  :)

--- Slut citat ---

Tack så mycket Alatar... Även jag ser, med spänd förväntan, fram emot att denna ska bli färdig  :lol:

För övrigt - anledningen till att jag kommenterar så lite just nu är att jag (oftast) inte har BB nog för att kunna lyssna på Era musikaliska alster.. Men jag får försöka ta igen detta när jag flyttar hem från båten (om Telia äntligen fått fart på BB där hemma vill säga?)

stajo:
snygg synth slinga, mkt bra refräng, jo det låter kanon. Sången är lite avlägsen på verserna och med det starka klicket så blir det nästan ett hål i ljudbilden.
Men som sagt härlig låt och vilket ös.

MaxB:
Riktigt skön låt med massor av dynamik. Din röst är en hejare!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion