har inte riktigt bestämt hur jag ska lägga mina poäng, det är jämnt i toppen.
men har skrivit några komentarer om låtarna, det som jag tycker är kul med festivalerna är att höra vad alla tycker om min och övriga låtar, poäng brukar det ju inte bli så många

.
longfinger: lite dåligt ljud och ingen sång. men ganska bra låt tänker kanske mer på spagetti westerns och snobbar som jobbar (the persuaders) än bond filmer men en skön låt.
Deadly silverbirds ... : fick lite blck sabbath känsla vid första lyssningen men låten växer för varje gång, allt är välgjort och producerat.
my name is bond: back to the 80´s, ingen favorit men en del roliga ljud effekter.
Secret hotel: snygg och väl gjord, bra låt. bättre efter flera lyssningar.
Bond: skitbra början, synda att det inte är sång tänkte jag men då kom sången in och det blir tråkigare efter den bra början.
Orbital End: ännu en bra början, lite lång bara. bra rakt igenom med mycket bond känsla.
It your moment. helt ok låt. kunde varit lite mer bond känsla.
By all means: bra men för lång början, sen kommer ytterligare instrumental partier, saknar en refräng som upprepas. alla delar är bra men det blir för långt. bra produktion och super great vocals!! låten får mig att tänka mer på Björk möter phantom of the opera än Bond.
the perfect spy: lite rörig och jag saknar bond känslan.
a good day to die: bra och snyggt gjord. väl producerad.
nu återstår bara att fördela poängen. tycker alla gjort bra ifrån sig och det var väldigt svårt att bestämma vilka som ska ha poäng.