Wow.. cool.. Jag älskar distande hammondorglar.. Inte ofta man ser sånna schabrak nu för tiden
.. Antar att du gillar Jon Lord också!
Jo tonhjuls-Hammond i kombination till ett bra Leslie är fan inte att leka med. Det jag spelar på i klippen är iofs en Hammond, dock inte en tonhjulare, utan en transistororgel från början av 80-talet (Hammond B200). Jag har även en Hammond M100 från mitten av 60-talet i replokalen, men den är för fin för att gigga med (och tung som bly

).
Det känns som att alla kör med dessa anskrämliga Nord-syntharna nuförtiden. Visst, jag kan förstå att folk använder dem för dom låter ju helt okej och är smidiga, men det ser ju såå tråkigt ut.

skitbra.. undra om jag inte hörde er nyligen på P3-Rock?
sångaren kanske skulle upskatta en tambourine för att slippa showa så mycket under instrumentala partier
vilket han iofs gör strålande.. men ändå 
kul att se, tjoa till om ni spelar i stockholm
bra band namn btw! 
P3 Rock, hmm?? Inget vi vet ngt om iaf. Coolt om det var så iaf!

Sångaren planerar att inhandla en Moog som han kan leka med när det blir för mycket instrumentala partier. Sen brukar han banka loss på koklocka vilket ju är gött!
Att komma till Stockholm och lira skulle vara hur kul som helst. Om du vet av ngn klubb där man kan ragga gig får du gärna hojta till!