Finner inte riktigt orden nu..
Premiärspelningen är gjord!
Peter/Asti & Mikael/Equality m sällskap, Robert & Geir, otroligt kul att ni kom, det var jättekul att vi kunde sitta och umgås en stund efteråt!
Det har varit en upplevelse det här. Vi repade tisdagkväll och ikväll, onsdag, så uppträdde vi utomhus på Bryggerhuset i Halden, perfekt väder! Jag har haft så fantastiskt kul dom här dagarna, att få uppträda tillsammans med Freddy och dessa superduktiga musiker var ju helt underbart. Jag hoppas innerligen att det inte var sista gången!
Och så särskilt tack till Freddy, du fick mig att känna mig som hemma, du är en supertrevlig, makalöst musikalisk människa!

Och til dig då Åsa,
Jag har också svårt att hitta ord...
Du sjunger som en ängel, det vet du.. Men du är ju lika snäll också..
Det var jättetrevligt att hälsa på Micke och dina vänner.
Det är ju lite vemodigt nu, tycker jag.. 
Man vet ju inte när man får spela/träffas igjen..
Men vi skal fortsätta med Gränslandet, tycker jag.
När hösten kommer så får jag nog mer tid til att skriva igjen.
Så då sätter vi igång med "skiva" nr två 
Hoppas du njuter av sista dagen i Strömstad 
Freddy
Äsch då, du är för snäll!

Tack!
Ingen blir gladare än jag när du tycker att vi fortsätter med gränslandet, helt givet tycker jag! Det tog ett par dagar att få känslorna i fas igen, det var vemod och lycka på samma gång. Men jag vill mera, sjunga mer mer mera!

Ser framemot hösten! Och nog tror jag vi får ihop fler spelningar..! Hoppas dina musikkompisar eller iaf några av dom har möjlighet att hänga på nångång, det lät så makalöst bra om er!! Då väntar jag (och bävar

) på att se videos framöver då.. hihi!
Japp, vi hade en toppen sista dag i Strömstad, sol & bad på Nordkoster. Så vi fick åka hem med lite rött skinn, fast vi klarade solen lite bättre än dig

Resan hem gick jättebra, härligt att träffa barnen igen och vi är helnöjda efter en suveränt härlig och innehållsrik semestervecka!
Tack igen, och du - du kan nog bli stand-up komiker också om du så skulle vilja

Hä & hörs!!