Kontrollrummet

Henrik - Obstinat

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad bow35

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 402
  • Allt är tillåtet men allt är inte nyttigt.
    • Visa profil
Sitter på mitt rum i sommarmorgonen och babblar medans gitarren går och går.

Låttitel: Obstinat
Längd: 4.42

[mp3=200,20,0,center]http://www.henriklarssonbauman.com/musik/karlek.mp3[/mp3]
« Senast ändrad: 03.06.2010, 05:47:23 by bow35 »


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Oj, detta var inte riktigt bra...varken gitarrljud eller fyndighet på texten.
Inget som berör mig på rätt sätt, blir lite lätt irriterad möjligtvis. :wacko:


Utloggad MikaelEdebro

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 355
    • Visa profil
Njaa!

Detta var knappast värt att lyssna på. Det känns lite som du försöker göra något eget men att det helt och hållet faller pladask. Det hade vart bra om du hade sagt ngt vettigt och inte stakat dig så mycket, men nu var det tyvärr bara ett par minuters bortkastad tid.

Tycker nästan du ska ta bort denna, helt seriöst alltså. Såg att du hade postat den kl 05:38 på natten (eller står du opp såpass tidigt?) och jag misstänker att du inte kommer kunna stå för denna när du lyssnar på den ett par dagar senare.
Jag driver annonstjänsten AlltFörMusik.se där du kan annonsera gratis allt inom musik. Med 30 dagar och 5 bilder har vi det bästa erbjudandet! Vi publicerar också musikrelaterade artiklar inom snäva och intressanta ämnen.
http://www.alltformusik.se


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Njaa!

Detta var knappast värt att lyssna på. Det känns lite som du försöker göra något eget men att det helt och hållet faller pladask. Det hade vart bra om du hade sagt ngt vettigt och inte stakat dig så mycket, men nu var det tyvärr bara ett par minuters bortkastad tid.

Tycker nästan du ska ta bort denna, helt seriöst alltså. Såg att du hade postat den kl 05:38 på natten (eller står du opp såpass tidigt?) och jag misstänker att du inte kommer kunna stå för denna när du lyssnar på den ett par dagar senare.

Hehe! :rolleyes:


Utloggad bow35

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 402
  • Allt är tillåtet men allt är inte nyttigt.
    • Visa profil
Tycker själv det blev en rätt jyst mix av Mange Schmit och Påvel Rammel