Forum > Färdiga produktioner

Zorrow, MikaelEdebro, Uriah - Sloth

<< < (2/9) > >>

Dividend:
Mycket skön metal-låt!  KAnske lite åt entombed ja....

Kan man få texten?
Finns det 3 föregående låtar? (Dödssynder?)

Mycket bra! wah, wah,

bjurte:
Hej Kompis!!
Länge sen man hörde nått nytt från/av dig.. :huh:
Tycker det låter ganska typiskt 'ZORROW' och va bra du sjunger här,slagerfestivalen nästa ?? :lol: :lol:
Några små saker som jag tycker kunde göras annorlunda..
Den dubbade oktav-wha guran som någon annan var inne på blir lite för hög och gnällig.. prova att sänka en aning..
Dom nakna trummorna i versen,gillar jag inte riktigt,bättre med hihatt och cymbaler hela vägen ut...
Annars är det en riktigt bra låt och slutet,med 'ARAB ungen' är  lysande.. :D Hällsa grabben att han gör det riktigt bra.. :rolleyes:

hogge:
Tycker att det låter skönt detta... Aningen svajig sång inledningsvis, men i det stora hela så låter det bra..
Upptempodelen i slutet gillade jag skarpt..

MikaelEdebro:
Skön låt. Snyggt spelat och helheten låter proffsigt!

Några grejor som hade lyft låten dock:

Tycker du bör ha mer kräm i basen. Den är för mjäkig och behöver tjockas upp i de låga registren!

På det lugna partierna är trummorna ganska tråkiga. Testa lägga lite mer jazziga trummor med lite spökslag på virveln

Tycker även den ljusa gitarrstämman är för klinisk. Riffet är ju ganska frenetiskt så det skulle vara gött om du spelade in det med lite mer brutalt ljud och lite mindre snygg picking. Veva loss mer, du vet sådär att du slår an strängarna men ändå dämpar de som inte ska ljuda.

cykeln:
Bra!
Gillar särskilt de akustiska partierna och den avslutande taggiga solodelen.
Kanske minska något på trummorna i akke-delarna

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion