Forum > Färdiga produktioner
De Gränslösa - Siste Reis
Dividend:
Och man blir inkastad för noll spänn och grejer....
Låten, ja vad skall jag säga. Jag tycker inte om så mycket, fast alla instrumentalinsatser är jättebra. Vet inte heller vad som är problemet med låten så håller istället tyst om det.
Bra text cykeln..
equality:
Ni är jättebra var för sig och i kvadrat ihop! Kanske kunde sticket vara mer markerat men funkar utmärkt så här också. Snygg melodi och härlig text med cykliska paradoxer som bär Stefans unika signum. Själv föredrar jag Ringnes men kan tänka mig att testa en Borg den 14/7. ;) Gör lite mer reklam kring detta vettja! :D
ydderF:
Tack allihop!!
EQ, vad roligt om du kom! :D Borg'n smakar fantastisk på en varm sommardag ;)
cykeln:
--- Citat från: Dividend skrivet 05.06.2010, 09:17:00 ---Och man blir inkastad för noll spänn och grejer....
Låten, ja vad skall jag säga. Jag tycker inte om så mycket, fast alla instrumentalinsatser är jättebra. Vet inte heller vad som är problemet med låten så håller istället tyst om det.
Bra text cykeln..
--- Slut citat ---
Nej det är ju inte alltid man vet varför man inte gillar en låt eller tvärtom. Det bara är så liksom. En känsla typ.
Jag är i alla fall nöjd med den, skrev den ganska snabbt och tycker att den har den känsla jag vill ha till texten.
Sen gjorde Freddy ett helt annat arr än vad jag tänkte och vad bra det blev!
Tack för lyssning och synpunkter.
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 05.06.2010, 10:35:34 ---Ni är jättebra var för sig och i kvadrat ihop! Kanske kunde sticket vara mer markerat men funkar utmärkt så här också. Snygg melodi och härlig text med cykliska paradoxer som bär Stefans unika signum. Själv föredrar jag Ringnes men kan tänka mig att testa en Borg den 14/7. ;) Gör lite mer reklam kring detta vettja! :D
--- Slut citat ---
TAck för de snälla orden!
Kul att du gillar både text och melodi - är själv rätt nöjd med dem faktiskt och glad att Freddy ville arra och spela.
Noen gang skall välan even eg få en Borg! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida