Forum > Färdiga produktioner

De Gränslösa - Siste Reis

<< < (5/6) > >>

Tokai:
Rolig takt! Förskjuten 3-takt eller nåt
cykelns sång är kanon, på topp!

cykeln:

--- Citat från: hogge skrivet 30.05.2010, 23:24:28 ---Oj vilken pub-dänga Ni fått till här...
Medan jag lyssnar så förflyttas jag, ofrivilligt, till en norsk pub & kan riktigt känna smaken av en kall öl (för 69 NOK = 1.495 SEK), samtidigt som min högerfot stampar fast & hårt, men i takt, mot det tjocka ekgolvet...
En härlig låt således... Inget för min lilla skivspelare, men en riktigt härlig pubrökare!!

--- Slut citat ---
Tackar för det Hogge - en pup-dänga var faktiskt vad Freddy ville uppnå och tyckte att vi därför skulle ta bort en vers och lägga det som var vers 2 sist. Så blev det och han hade rätt.
En norsk pub, musik och en kall öl ... det vore något det - men priset ..1.495 kr för en öl!?  :D

cykeln:

--- Citat från: robblar skrivet 31.05.2010, 11:34:05 ---Om jeg lykkes i å komme meg til Gränslandet-konsert i sommer kommer jeg uten tvil til å dra innom "Siste Reis"  :)  Prates over en stor stärk?

-Robert

--- Slut citat ---
Det skulle vara kul - men jag kommer vara i Grekland när konserten äger rum - så det får bli via videolänk eller en an gang.

cykeln:

--- Citat från: Tokai skrivet 01.06.2010, 14:06:13 ---Rolig takt! Förskjuten 3-takt eller nåt
cykelns sång är kanon, på topp!

--- Slut citat ---

Det är Freddy som håller i taktpinnen - då vet man aldrig var man hamnar.
Tack för de vänliga orden om min sång! Snart börjar jag väl tro att jag kan sjunga.
Men det behövdes två tagningar för att få till det. Första tagningen var lite för teatralisk.

Eddi:

--- Citat från: cykeln skrivet 02.06.2010, 23:05:52 ---
--- Citat från: hogge skrivet 30.05.2010, 23:24:28 ---Oj vilken pub-dänga Ni fått till här...
Medan jag lyssnar så förflyttas jag, ofrivilligt, till en norsk pub & kan riktigt känna smaken av en kall öl (för 69 NOK = 1.495 SEK), samtidigt som min högerfot stampar fast & hårt, men i takt, mot det tjocka ekgolvet...
En härlig låt således... Inget för min lilla skivspelare, men en riktigt härlig pubrökare!!

--- Slut citat ---
Tackar för det Hogge - en pup-dänga var faktiskt vad Freddy ville uppnå och tyckte att vi därför skulle ta bort en vers och lägga det som var vers 2 sist. Så blev det och han hade rätt.
En norsk pub, musik och en kall öl ... det vore något det - men priset ..1.495 kr för en öl!?  :D

--- Slut citat ---
Ta en bärs i Grekland samtidigt dom är billigare där dessutom och skåla virtuellt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion